{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jbl anlæg
  • #1   18. okt 2016 Det har de ikke smiley

  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #2   18. okt 2016 Når okay Hvad vil du/i anbefale for en radio så?

  • #3   18. okt 2016 Jeg har altid kørt med Pioneer smiley

  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #4   18. okt 2016 og hvilke højtaler og hvilken bass hvis du har kørt med det

  • #5   18. okt 2016 Pionner AVH-P5700 DVD afspiller
    2x JBL Power Serie komponetsæt 6.5" 1. P6560c og 1. P650c
    2x JBL Pyramideforstærker 1. 4 kanals og 1. 2 kanals
    2x JBL GTi Mrk. II 12"
    JBL Power Serie baghøjttaler
    JBL Power Serie Diskanter
    Pyle Batteri med 10 farad kondensator i
    JBL BPX-2200.1 Forstærker
    YellowTop 75 amp batteri
    3 x DLS SL3ULTIMATE signal kabel
    50 mm2 strømkabler.

    Jeg havde det her i min, da jeg gik op i det der, men det er nogle år siden jeg stoppede med det smiley


  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #6   18. okt 2016 okay fedt jeg vil så vidt muligt køre med jbl som muligt

  • #7   18. okt 2016 Det ville jeg os dengang, jeg undersøgte det nemlig selv, da jeg os ville ha haft en radio fra JBL smiley Held og lykke med det smiley

  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #8   18. okt 2016 haha okay jo tak ??????

  • #9   18. okt 2016 Radio der skal du gå efter pioneer det virker bare, dog HUSK og lav en rigitig god stel til din forstærker, eller brænder du stelbanen i din radio. smiley Mit første rigtige system var JBL, personligt skal jeg aldrig have JBL igen. smiley

  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #10   18. okt 2016 Hvad kan det være du er færdig med jbl? ?

  • #11   18. okt 2016 Ud og brug dine øre.
    Om det Hertz. JBL, Alpine, Pioneer, JL eller andet er fløjtende ligemeget så længe dine øre kan lide lyden.

    Jeg fortrækker Alpine radio. Men køre Rainbow højtalere og Audison forstærker

    Men thansen har JBL og hvis der ikke er andre forhandlere i nærheden så det svært at lytte til andet


  • #12   18. okt 2016 Havde et komplet JBL system med 2 forstærkere og højtalere i alle 4 døre, der var støj i systemet og ham fra T-hansen sagde det var meget normalt og at det var som det skulle være. Kan huske han galte det "flue knepperi", det var ikke særlig højt, men der var en del støj og det var sku ikke noget og råbe hurra for. Så personligt holder jeg mig fra det. Og nej, det var ikke deres billige serier smiley

  • #13   18. okt 2016 Morten

    Det har intet med produktet men ude lukkede din montering at gøre.


  • #14   18. okt 2016 Nej, monteringen var lige efter bogen, lavede alt efter reglerne. Han sagde det var meget normalt og han var en eller anden høj en i diverse konkurrencer. Men min installation var som den skulle være. Så der var ikke noget og komme efter Sø-Propel. smiley

  • #16   18. okt 2016 Hvis din montage er iorden så det en fejl på et produkt
    Tror stadig mest på en fejl 40 der har ødelagt et produkt.


  • #17   18. okt 2016 Min montage var i orden og ingen af produkterne var defekte, har monteret mange anlæg og aldrig haft problemer med noget af det, kun det JBL system der og ham fra t-hansen sagde det var normalt smiley

  • #18   18. okt 2016 Morten N

    ham fra thansen har været fuld af løgn... jeg kan fortælle så meget at ingen thansen medarbejdere har nogensinde været noget højt inden for bilstereo konkurrencer... jeg burde vide det.,.. jeg er overdommer... smiley


  • #19   18. okt 2016 Tænkte også han var fuld af løgn, for mener det var DB drag han var dommer ved og EMMA er det ihvertfald ikke ved :). Men kan også være lige meget, hvad JBL i godt og vel 1-2 måneder, så gad jeg ikke det skrammel mere.

  • #21   18. okt 2016 Tommy
    Nej. Hvis du kan lide lyden fra JBL så det jo ikke for dyrt.
    Jeg var glad for mit Boxter Black Attack. I manges mening et arveligt stykke lort men det gjorde det fint for mig.
    Har også haft JBL i min gamle G2 det fungerede også fint for mig. Hvis man kan lide lyden så det pengene hver.
    Derfor man skal lytte med ørene.

    Jeg ville idag vælge nogle andre produkter men der er også kun 3 forhandlere jeg rigtig ville handle ved i Danmark.
    Cody er den ene


  • #22   18. okt 2016 Altså man kan ihvertfald få mange andre mærker til samme pris som JBL, som efter min bedre. Men det er jo smag og behag, fx kender en hvor hun var så glad for sit anlæg og det var simpelthen nok det værste jeg nogensinde har hørt smiley

  • #23   19. okt 2016 Det er smag og behag til et vidst punkt... Har stået på ikea's parkeringsplads for et par år siden i tåstrup... Stod 2 timer og rettede fejl i en guts anlæg derude... Hans ansigtsudtryk var priceless da han fik rettet op på lyden... han syntes ellers det hele lød fint... indtil jeg fik fingre i hans bil...
    han måtte indrømme at det nok havde lydt ad helvede til før...

    hans smag havde først sagt til ham at det lød pisse fedt... men når man så rettede fejlene, Så lød det bedre... Ændrede han så smag? smiley
    nej det er ofte bare fordi folk ikke ved bedre... smiley


  • #24   19. okt 2016 Præcis hvad Cody siger og jeg kan tydeligt hører forskel på mit gamle JBL og det jeg har nu, dog er der også en forholdsvis stor pris forskel smiley


  • #25   19. okt 2016 Morten N

    Du er 23 nu... dvs. det er max 5 år siden du har snakket med Thansen manden... kan fortælle at siden 2011 har jeg været overdommer for dB-drag... der har været andre dommere, men ikke en eneste har arbejdet i Thansen...


  • #26   19. okt 2016 Prisen behøver ikke have nogen betydning for om det lyder godt eller ej... smiley

  • #27   19. okt 2016 Det er vel godt og vel cirka 6 måneder efter jeg fik kørerkort og fik kørerkort da jeg blev 18, så ja det stemmer Cody. Men tror også han fyrede noget pis af, som jeg skulle tro på xD

  • #28   19. okt 2016 Som jeg kan huske, Oliver K. spurgte om en radio fra JBL, men ikke hvem og hvornår har været en dommer ... smiley

    JBL GT-X333 og JBL GT-X555 - i hvert fald to modeller fra JBL, som man kunne finde i dag på nettet.


  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #29   19. okt 2016 Åhh Tak kigger lige når jeg kommer hjem ????

  • #30   19. okt 2016

    profilbillede
  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #31   19. okt 2016 Har du eventuelt et link? ?

  • #32   19. okt 2016 http://compareindia.news18.com/specification/car-cd-player/jbl-gtx333/220122

    Der er selvfølgeligt nogle ulemper, når man handler i udlandet ,,,


  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #33   19. okt 2016 Hvad tænker du ved ulemper?

  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #35   19. okt 2016 tænker ikke jeg køber den i og med den ikke er på jbls egen hjemmeside så stoler ikke rigtigt på det pis der

    men tak for hjælpen ????


  • #36   19. okt 2016 Den første ulempe er nok at den HU Kun er lavet til det indiske marked... Det betyder radiomodtagelsen kan være ikke existerende her i europa... Du skal desuden betale Told og moms af den HU og af fragten... Og det er ikke superbilligt at få det fragtet fra indien til Danmark...

    GTX-555 koster 8990 indiske rupee... dvs. ca: dva ca 915 kr... plus fragt... Fra indien er det nok omkring de 300 kr... så det er 1200 kr ca... plus moms = 1500,- +160 kr i håndteringsgebyr... det giver 1650 kr... Det er jo som sådan ikke dyrt...
    Problemet er nok mere om de overhovedet vil sende til Danmark... Og så ender du altså med et produkt helt uden garanti osv... (Yeah de er nemlig ikke forpligtet til at overholde garantibestemmelser når de sender til Danmark)


  • #37   19. okt 2016 Fornuftig beslutning....

    Både kina og Indien er kendt for et massiv marked for kopivarer... Specielt fordi der reelt ikke er nogle regler på det område nogle af stederne...


  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #38   20. okt 2016 tja det er også det jeg tænker for hvis det var jbl der havde lavet den burde den også være på deres hjemmeside men det er den ikke

  • #39   20. okt 2016 Klart! Du har ikke spurgt om "originale" radio ... smiley

    Jeg vil i hvert fald gå ikke efter monobrand i min bil ... Men det er en smagssag.


  • #40   20. okt 2016 Enig med Spartak der...

    Det er sjældent den bedste løsning at holde alt i 1 mærke...


  • Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #41   20. okt 2016 Nu kommer der bare en anden radio i istadet for jbl

  • #42   20. okt 2016 Og om nogle år når du har været ude til en masse træf, og har fået lyttet til en masse forskellige anlæg... (prøv f.eks. at tage til en EMMA bilstereo konkurrence, Nogle af de anlæg er virkelig en god lytte oplevelse) Så tror jeg du vil overveje at droppe ideen om kun at køre med 1 mærke... smiley

Kommentér på:
jbl anlæg

Annonce