{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

marvin N
marvin N
Tilmeldt:
9. feb 2014
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 16

Subwoofer?? {{forumTopicSubject}}

Har en 10" alpine sub
Og en dls ca 31

Når jeg sætter min sub til de udgange til subben trykker den sig bare ud og står i "spænd" og når den kommer i de andre til højtalerne så spiller den os musik og der kommer ikke det optimale ud af subben.
Nogen der ved hvad fejlen er? Kan det være forstærkeren der er i stykker?

Tak ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer??
  • #1   29. jan 2017 Du siger at den spiller fint når den bliver sat til udgangene der er beregnet til en subwoofer, men den spiller ikke rigtigt når du sætter den til udgange der er beregnet til alm. højtalere?

  • marvin N
    marvin N Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 16
    #2   29. jan 2017 Nej den spænder sig ud når den bliver sat til sub udgangen den bevæger sig slet ikke den er bare helt udpustet" agtigt?

  • #3   29. jan 2017 Lyder som en defekt kanal. Prøv med en anden forstærker eller enhed

  • #4   9. feb 2017 Der er formenlig delefiltre i din forstærker der gør at subwoferen i de andre udgange prøver at spille mellemtone og diskant, hvilket den ikke egner sig til - derfor den dårlige lyd.

    På selve sub-udgangen lyder det som du har en kortsluttet NPN-transistor i udgangenstrinnet. Dette er en fejl der kan tage en del tid at udbedre og kan ved billigere forstærkere ikke betale sig at reperere. Hvis jeg har ret bør du IKKE tilslutte subwooferen igen da hurtigt kan dø.

    Håber det hjalp


Kommentér på:
Subwoofer??

Annonce