{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.007 visninger | Oprettet:

fiat grande punto {{forumTopicSubject}}

jeg har en fiat grande punto fra 2008, og på mit rat har jeg en knap med windows logo og en anden knap med et tlf rør. men de virker ikke jeg trykker og trykker og der sker intet.. jeg har læst mig til at det er et system der hedder blue&me som styrer dette. som er håndfri og bluetooth..

men hvis det virker så skal der jo være en enhed i bilen, hvor sidder denne enhed hvis den overhovedet har sådan en enhed..

jeg kunne rigtig godt tænke mig at få det til at virke:)


Kommentarer på:  fiat grande punto
  • #1   24. feb 2017 Er ikke sikker, men kan det ikke være din tlf der skal kobles et sted til først?

  • #2   24. feb 2017 jeg har ingen idé:)

  • #3   24. feb 2017 Kør forbi Fiat og spørg dem... Eller hvis du har købe den af en forhandler så hør deres sælger om det. Det er en del af deres arbejde at levere en bil med forklaring af dens funktioner. Et område de fleste sælgere skader højt og flot på og som de ikke gider spilde deres tid på. (nå underskriften er i hus er køber fuldstændig overflødig og skal helst bare holde sig væk)



  • #5   24. feb 2017 Hvis den har blue and med skal der komme en stemme frem når du trykker på telefonen eller windows tasten. Mener der sidder en ubs opkopling til venstre i hanskerummet, men telefonen skal fungere med bluetooth. Det gjorde det på min. Det er et ret simpelt og ganske udemærket system de har faktisk. smiley

  • #6   24. feb 2017 okay.. jeg kan ikke finde noget USB i bilen. den har knapperne men tror ikke at enheden er i bilen.. jeg må prøve at finde en anden løsning for at få bluetooth i bilen:)

Kommentér på:
fiat grande punto

Annonce