{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af 2Din E39
  • #1   23. jun 2017 Er det ikk bedre og bestille noget som passer til bilen
    Eonon.co.uk


  • #2   23. jun 2017 Skære i luftkanalen? Stop lige der.. der er masser af plads til en 2din radio i hullet..

  • #3   23. jun 2017 Drop al jeres halløj med om det ikke er bedre at købe noget andet. Har det jeg har, ramme kabler 2din pioneer, det skal bare i.

    Spurgte ikk om jeg skulle købe noget andet..


  • #4   23. jun 2017 Madsen, der skal skæres i luftkanalen. Google det. Med mindre jeg anskaffer verdens grimmeste ramme så passer et 2din ikke direkte i. Skal skære i luftkanalen så det kommer til at sidde som det skal

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   23. jun 2017 Skal du have fungerende luftkanaler bagefter, så skal du huske at lukke dem af igen, ellers fiser luften bare ud der (Siger lidt sig selv)
    Men i stedet for at andre skal måle op, så må du bare gå igang, tag lidt af gangen og tjek, hvis du ikke har taget nok, så må den ud og du må prøve igen.

    Som du selv lidt skriver, så er det pga den ramme du har, og dens placering af HU, den skulle personen som du skulle låne afmålinger af også have + helt samme HU, da der let kan være forskel på 2 pioneer modeller i str indvendigt smiley

    Så bare ud og skær lidt af gangen, og luk det af igen, evt bare brug gaffa hvis du ikke kan lukke det på andre måder smiley


  • #6   23. jun 2017 Ja de bliver os lukket af smiley
    Det var ikke fordi andre skulle måle op, det var mere til en som havde lavet dette før, kunne være han havde ca mål i hovedet jo smiley

    havde os tænkt mig bare at tage lidt af gangen hvis ingen meldte ind med et ca mål smiley

    Tak for dit svar


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #7   23. jun 2017 Jeg har skiftet radio på et par stykker af dem, men det er ikke mål jeg kan huske, primært pga der bare er blevet skåret til de passede, og derefter aldrig målt op smiley

  • #8   23. jun 2017 Okay helt iorden smiley vil prøve mig frem i løbet af weekenden smiley

Kommentér på:
Montering af 2Din E39

Annonce