{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Mathias
Mathias
Tilmeldt:
18. feb 2017
Emner: 2 Svar: 2

Hjælp fra HIFI foket {{forumTopicSubject}}

Står med det problem at jeg er ved at sætte forstærker og sub i en peugeot 206 xs, jeg har fået trukket alle ledninger, og sat remoten på den røde ledning op ved radioen(den der tænder og slukker med bilen)
men forstærkeren lyste selvom at det ikke var tænding på da jeg så tændte radioen lyste den kort og slukkede så igen, og nu vil den overhovedet ikke tænde mere. Er der nogen der kan hjælpe?
mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp fra HIFI foket
  • #1   21. jul 2017 Du har sikkert sat den til konstant plus oppe ved radio'en. Det er den, som sørger for, at der altid er strøm i radio, så den kan huske indstillinger/radiostationer.

    Det er den blå ledning, der kommer ud fra din radio du skal bruge, eller tændingsplus. Det er nok en sikring, som er røget.


  • Mathias
    Mathias Tilmeldt:
    feb 2017

    Emner: 2 Svar: 2
    #2   21. jul 2017 Den blå der kører er steering wheel remote, så det er ikke den, har sat ledningerne på præcis samme måde som jeg gjorde i min BMW, men det virker bare ikke. Har gået alle sikringerne slavisk igennem og der er ikke nogen der er gået smiley Det skal lige sige at radioen er en jvc kd-x320bt smiley


  • #3   21. jul 2017 den kan også være blå/hvid den ledning til at forstærker bag på. de gange jeg har monteret anlæg har den enten være blå eller blå/hvid med stribe. men man kan også montere den på ac strøm. det enten den gule eller røde. den ene er med konstant strøm og den anden tænning strøm. ac som man kalder den. det svinger hvad bil det er hvad for en af gul eller røde der har tænning strøm. så det skal man måle sig til.

  • #4   21. jul 2017 Hvis man kikker i JVC's manual, er det stikben A5 - blå/hvid ledning der er til remote.

  • #5   21. jul 2017 Frem med et multimeter og mål om det er det rigtige kabel du har fat i smiley

Kommentér på:
Hjælp fra HIFI foket

Annonce