{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Niels  F
Niels F
Tilmeldt:
12. aug 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Stelforbindelse {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg har en Ford Fiesta 2011. Der er en aux indgang. Jeg har prøvet at tilkoble et mini-jack stik til min iphone. Når jeg så afspiller musik er der vildt meget støj. Hørte nogle mente at det kunne være stelforbindelsen til radioen, der ikke var god. Hvordan kontrollere man stelforbindelsen til radioen..? ( Er helt ny med biler, så svar må gerne være meget pædagogiske )
smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stelforbindelse
  • #1   13. aug 2017 Jeg tror så ikke det er radioens stelforbindelse, men det kabel der bruges.
    Det skal være skærmet og i nogle tilfælde ekstra skærmet. Det hindrer støj i overførslen af et givent signal.

    Men skal du være sikker, skal radioenheden ud så der kan monteres en ekstra stelledning. Jeg tror så ikke det gør det store, hvis ellers enheden spiller som den bør.


  • Niels  F
    Niels F Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   14. aug 2017 tak for svar. Jeg har fundet ud af at når jeg ikke lader telefonen op samme tid som jeg bruger aux, så er der ingen problemer. Måske er det kablet? kablerne?

  • #3   15. aug 2017 Det kunne tyde på det.
    Mobiltelefoner kan også forstyrre grumt. I min "gamle" firmabil kunne jeg høre i radioen når telefonen skulle til at ringe.
    Det lød som om radioen havde fået hikke.


Kommentér på:
Stelforbindelse

Annonce