{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Subwoofer udgang? {{forumTopicSubject}}

Dav.

Har lige købt ny Headunit - Den har 5 Phono udgange.
front h/v.
bag h/v
Subwoofer.

Skal så have tilsluttet en forstærker der driver en subwoofer.
Skal jeg så købe en Y adaptor og sætte i den ene subwoofer udgang - Eller skal jeg bare bruge enten front eller bag, hvor der er 2 udgange?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer udgang?
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   18. sep 2017 sub udgang

  • #2   18. sep 2017 du køber bare sådan et y stik . og sætter til, den ene udgang til sub. det normal der er flere multimedia/cd/radio der kun er født med en udgang til sub, i stedet for to rca kabler .

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   18. sep 2017 Jeg havde samme problem med en tidligere HU og forstærker, det viste sig, at jeg fik den bedste effekt ved kun at bruge 1 kabel, og en korrekt opsætning af indstillingerne.
    Fik en til at montere og indstille det, da jeg ikke selv var helt sikker når der kun var 1.
    Hvis det er en momo forstærker, så skulle det være rigeligt at smide i den ene port, da det kun er en port den skal køre med, hvis man deler op, så skulle volten igennem kablet blive halveret (fordelt på de 2 stik) som giver en dårligere effekt, end hvis den kun kørte med 1, som HU er bygget til..
    Det mener jeg var hans begrundelse for ikke at bruge y-splitter eller andre sjove tricks.

    Men ellers skriv til Cody herinde, han har styr på det!
    Mere end de fleste andre på siden
    http://www.bilgalleri.dk/bruger/231588-cody__


  • #4   19. sep 2017 Ok prøver med sådan et y kabel smiley

Kommentér på:
Subwoofer udgang?

Annonce