{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

lars p
lars p
Tilmeldt:
14. apr 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

MMI2 {{forumTopicSubject}}

MMI2
Hej.. Har købt en A6 fra 05-06 med MMI2. Tidligere ejer har fortalt at der er original håndfri. Men jeg kan ikke connecte til den. Når jeg trykker på TEL står der bare NO PHONE CONNECTED.
Og kan heller ikke se den under BT i min tlf.
Han siger at man skal gå ind i indstillinger på MMI og slå det til?? HJÆÆÆÆÆLP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MMI2
  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #2   19. sep 2017 Tak. Men problemet er at funktionen setup under tlf ikke kommer frem når jeg har trykket på TEL

  • #3   19. sep 2017 hvad hvis du trykker på name?

  • #4   19. sep 2017 tryk på telefon og derefter på setup, ellers name og derefter setup. Jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde på min fra 07 men det var ikke noget problem med at connecte den.

  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #5   19. sep 2017 Nu har jeg trykket på NAME. Og der er en option. Men det er jo kun til at oprette kontakter. Og har så prøvet at oprette et nr. Men Call kan jeg ikke trykke på da telephonen jo ikke er parret med anlæg

  • #6   19. sep 2017 Har du ikke den knap der hedder setup nede ved siden af gearstangen?
    Du trykker først på TEL i bilen, og når du er kommet ind i den menu, skulle du gerne kunne trykke på setup knappen.


  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #7   19. sep 2017 Det vil den ikke

  • #8   19. sep 2017 Du skal muligvis slette for mange tidligere gemte mobiler, før den kan parre din mobil

  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #9   19. sep 2017 Har jeg også gjort

  • #10   19. sep 2017 Ja okay. Sæt den i TEL mode, og prøv at fang den via bluetooth med en anden tlf. for at se om det virker. Det kan drille helt sindsygt. Hvis den finder din mobil skal du parre den med kode: 1234, og hvis det er en iphone, skal du være heldig hvis du kan synkronisere din tlf bog med bilen. Den kan nemlig kun "fatte" 120 kontakter

  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #11   19. sep 2017 Det virker heller ikke med en anden tlf. Er sidste udvej at få en tester på for at se om der er håndfri? Er svært bange for at tidligere ejer bare har sagt der var det. ??

  • #12   19. sep 2017 Plejer at sætte bilen på TEL, tænde bluetooth på mobilen og søge eftfer enheder. Der dukker AUDI UHV et eller andet nr. op som man kan vælge at parre med. Er der ingen tilgængelige enheder, er der nok ikke blutooth i din bil, men deriomod et gammelt system med en fast "bil telefon" der skal have simkort.

    Sæt den evt. i TEL mode og upload et billede af hvad skærmen viser


  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #13   19. sep 2017

    profilbillede
  • #14   19. sep 2017 Der er ikke bluetooth i din MMI desværre, ellers havde den skrevet No phone connected

  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #15   19. sep 2017 Tak michael????

  • #16   19. sep 2017 Jeg havde noget fiscon bluetooth i min, så den kunne streame musik (og håndfrie opkald selvfølgelig). Dette kunne måske være en idé? den bliver "intigreret" med din cd boks, det er lidt smådyrt (3500-4000) men dog en mulighed, hvis du også vil høre musik fra din tlf via Spotify, itunes osv over bilens anlæg.

    Det skal dog siges at min havde Audis bluetooth iforvejen.


  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #17   19. sep 2017 Ja det har jeg godt set Rune. Men enig. Det er godt nok lidt pebret pris.

  • #18   19. sep 2017 Har prøvet at eftermontere et parrot bluetooth kit i sådan en audi, og det gav mere hovedpine end lyd. Systemet slog den ene baghøjtaler fra, og lukkede ned for sub'en under streaming, så det kan ikke anbefales. Har hørt godt om det rune e omtaler, men ved ikke hvor det kan skaffes, og ja, det er lidt pebret.

    Måske rune e ved hvor det kan købes da jeg har en audi mere der ønsker bluetooth
    Kører du bose eller std?


  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #19   19. sep 2017 Standard. Og ja det ku være fedt hvis der var en herinde der havde et godt system og kan montere/installere til en go pris

  • #20   20. sep 2017 Michael

    http://www.adaptech.dk/mobil/adaptere/bluetooth/info.asp?id=13

    Jeg var utrolig glad for det i min 4F fra 07. Den havde standard anlæg med CD changer. Jeg betalte dog for at få det monteret og slap 4000 i alt, som sagt lidt pebret men jeg synes det var alle pengene værd, da MMI'en stadigvæk fungerede perfekt, med håndfrie opkald og selvfølgelig streaming af musik. Tag evt et kig i mit album, så kan du se at det ikke kommer til at være synligt i kabinen smiley


  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #21   20. sep 2017 Perfekt Rune. Tak. Har skrevet til dem. Og bor ik så langt derfra????

  • #22   20. sep 2017 Jeg fik autobixen på Amager til at sætte det i for mig, men det er nok en smule langt fra sig når nu du er fra Nordsjælland:)

  • #23   20. sep 2017 Rune.

    Tak for linket. Havde godt hørt produktet fandtes, men har ikke kunne støve det op gennem vores leverandører, så tror vi prøver det her.


  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

    Svar: 116
    #24   28. sep 2017 Hvis der allerede er Bluetooth modul i Audi med MMI 2G, så er Gateway 500S BT en glimrende løsning for at få A2DP Audio streaming, USB og AUX. Modulet kan installeres sammen med bilens eget bluetooth, så det uelukkende fungere som musik adapter med betjening af A2DP og USB fra rat og MMI kontrol panel

    http://www.adaptech.dk/adaptere/iphone/info_iphone_adapter.asp?stat=info_knap&imodel=gway52s&vn=GW52MO1&pid=365&bvalg=Audi&pNavn=Producent:%20Dension


  • #25   28. sep 2017 Michael V - er det ikke nøjagtig samme produkt som fiscon, blot med andet navn? (Se evt mit link længere oppe)

  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

    Svar: 116
    #26   29. sep 2017 Det er ikke samme producent, men ellers gør de mere eller mindre det samme. Gateway 500S BT har en USB tilslutning for memory sticks og Apple enheder, samt A2DP Audio streaming. Fiscon har ingen USB tilslutning, men udelukkende telefon og A2DP

  • #27   29. sep 2017 ah okay, tak smiley

Kommentér på:
MMI2

Annonce