{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.895 visninger | Oprettet:

Mads Emil K
Mads Emil K
Tilmeldt:
20. okt 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Anlæg til Toyota Aygo, hvad skal man bruge, hvilke muligheder er der for at installere i sådan en? {{forumTopicSubject}}

Min Aygo, har en beskeden lyd, hvilket er ret irerterrende eftersom jeg ofte lytter til podcast og musik(mest: rock, heavy, jazz og alternativ).

Så jeg kunne godt tænke mig at installere noget bedre i den.
Hvad tror i der er muligheder for at installere et anlæg i sådan en?

Det skal helst være ret billigt, lyden kan næsten kun blive bedre en det jeg har nu.

Nu ved jeg meget lidt om biler, er det ligetil at installere, eller skal man have en der ved mere om det til at gøre det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg til Toyota Aygo, hvad skal man bruge, hvilke muligheder er der for at installere i sådan en?
  • #1   20. okt 2017 Du har oceaner af muligheder uanset bil...
    om du vil bruge den originale Radio eller have en ny monteret, osv, åbner bare for forskellige muligheder... Kan se du er fra sønderjylland... Så synes jeg næsten du skal tage fat i Duts autohifi... https://www.facebook.com/dutshifi/ Han kan rådgive dig personligt...vise dig hvordan og hvorledes du gør det hele... Og han ved hvad han snakker om...


  • Mads Emil K
    Mads Emil K Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   21. okt 2017 Jeg er faktisk fra Esbjerg, men tak for tippet.

  • #3   21. okt 2017 Hvad er det for en aygo du har en det en af de nye eller gamle modeller

  • Mads Emil K
    Mads Emil K Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   21. okt 2017 Det er den gl. model, mener den er 2006 eller 2009. Der er AUX stik i, hvis det har nogen betydning.

  • #5   22. okt 2017 Hvis du er så heldig at du har højtalere i døren så kan du få plads til 6,5" komponent sæt og så en lille forstærker til det vil løfte lydkvaliteten meget.

    desværre er der kun plads til en lille 4" oppe ved forruden på landet de fleste. Man kan sagtens finde nogle 4" højtalere der spiller godt men på grund af den lille størrelse bliver man nød til også at have en lille sub og forstærker et eller andet sted for man ingen dybte og Bass i bilen


Kommentér på:
Anlæg til Toyota Aygo, hvad skal man bruge, hvilke muligheder er der for at installere i sådan en?

Annonce