{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Hjælp til installering komponent sæt? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har et sæt Vtek MC-6 som jeg gerne vil have installeret i en gammel opel Astra. Der er passive delefiltre til MC-6 sættet. Hvor sætter jeg dem/hvor skal de forbindes? Sætter jeg delefiltrene bag dørbeklædningen?
Og er det kablet til basenheden i Astraen, der skal skal tilsluttes delefilter og derfra så videre til nye enheder bas/diskant?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til installering komponent sæt?
  • #1   14. nov 2017 Ja hvis du ikke vil ud i at trække nyt kabel ud i døren, kan du bruge den gamle der går til den originale mellemtone. Og ja delefilter i døren da diskanten også sidder i døren så vidt jeg husker.. bare husk at monter på selve dørsiden og ikke ude i døren hvor det kan få fugt

  • #2   15. nov 2017 Tak Bjarke! Jeg prøvede at indsætte det nye delefilter helt opppe ved bilradioen. Altså nappe den udgang, der går til bas/mellemtone og så køre fra delefilteret ud via de gamle kabler til bas/mellemtone & diskant. Men det gik sgu ikke så godt for mig (fik fejl på bilradioen). Ved ikke om der egentlig skulle være noget galt i den form til tilslutning? Jeg tænkte, at jeg på den måde kunne undgå at skulle placere delefiltrene i døren og kunne i stedet have dem i handskerummet....

  • #3   21. nov 2017 Nej det burde kunne lade sig gøre.. dog med et længere kabeltræk selvfølgelig.
    Hvilken fejl og hvilken radio har du ? prøv evt at tage en løs højtaler og sæt til den udgang du tager fra..


Kommentér på:
Hjælp til installering komponent sæt?

Annonce