{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Xsara Picasso anlæg strøm forbliver tændt {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige klasket et nyt Pioneer anlæg sub osv i min xsara Picasso 2007.

Når jeg slukker bilen, går der 2 min før at strømmen til anlægget slukker, når jeg så skal bruge bilen igen, låser op, og i det øjeblik jeg åbner døren, så går anlæg i gang igen. Ikke nøgle i tænding.
Når jeg så slukker bilen, går ud og låser bilen, spiller anlæg lystigt videre, efter 2-3 min, så slukker det.
Låser jeg så bilen op sker der intet, men når jeg åbner døren, så er der strøm til anlæg igen.

Anlægget virker fint mens bilen er startet og køre.

Har målt på + og kontinuerligt. er det kun ledningerne der er sat til, gør den det samme, at der er strøm på begge, og så efter 2-3 min, er der ikke strøm mere på +.

Gamle orig er lige pillet ud, og det slukkede når nøglen blev drejet til sluk.

Citroenitis eller slukke originale anlæg bare på en anden måde??

Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xsara Picasso anlæg strøm forbliver tændt
  • #1   6. dec 2017 Sådan vil det virke i sådan en Xsara Picasso. Mener jeg har en boks til Xsara Picasso/Blaupunkt for at få ratbetjening til at virke med radioen, og der slukkede radioen med det samme. Og uden det sker det som du beskriver. Der er intet galt med din installation.

  • #2   6. dec 2017 Jeg oplevede det også med min. Det er skide underligt. Dog begyndte min vidst allerede når jeg låste bilen op
    Hold op hvor blev jeg træt af det 1. nummer der lå på den cd der sad i smiley


  • #3   6. dec 2017 Orig radio er can bus styret du skal have trukket en ny alm tænings plus evt fra sikrings boksen.

  • #4   6. dec 2017 Så giver det mening, tak for svar alle 3 smiley

  • #5   6. dec 2017 Du kan stjæle strømmen fra klimaanlægget (hvis det var opfundet den gang) eller fra cigaret stikket hvis det slukker med nøglen (plejer det) smiley Det er oftes lettere end at få fisket en ledning ned til sikringsboksen smiley

  • #6   6. dec 2017 jeg satte også en pioneer/multimedia i min Peugeot 307er . den gjorde det samme som du beskriver. men de to er jo også ens bygget i elsystemet . men valgte at købe en interface til at sætte bag i radioen så virket alt som det skulle tænder og bliver afbrudt via nøgle. og så virker min ratbetjening jo også som er skønt . så køb en interface og sæt bag i så skal det nok virke som det skal .

Kommentér på:
Xsara Picasso anlæg strøm forbliver tændt

Annonce