{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

iPod / bluetooth til Audi A6 {{forumTopicSubject}}

Hej

Nogen der kan hjælpe mig med at få en iPod udgang på min Audi A6 4f fra 2011

Den har Audi Multimedia boks navigation med cd og to Sd kort i handske rum.

Bagagerum er der en Radio unit.

Den har også bluetooth til håndfri tlf så snakker over bilen.

Hvad skal jeg bruge for at få en iPod udgang, eller en interface udgang så jeg kan koble en tune2air enhed på så jeg kan streame musik for min tlf.

Håber en kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPod / bluetooth til Audi A6
  • #2   4. feb 2018 Hvordan sætter jeg det til ??
    Og pris


  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

    Svar: 116
    #4   5. apr 2018 Gateway 500S BT passer ikke til MMI 3G i en A6 fra 2011. den passer til A6 med MMI 2G op til og med årgang 2008. og glem Audi Music interface med Tune2Air...det er dyrt og fungere ad h.... til, fordi AMI er lavet/programmeret til at snakke med de gamle iPod modeller hvor du har musikken lagret på ipod og ikke som nu hvor du streamer fra Spotify, Tidal, YouSee Play m.m. fra din telefon

    Du skal bruge et Audio streaming modul som kobles til CD/SD enheden i handskerummet, så har du streaming med artist/titel visning i display og styring af musik fra MMI panel - det virker https://www.adaptech.dk/adaptere/A2DP-Streaming/info.asp?stat=info_knap&id=206


    profilbillede
  • #5   19. nov 2020 Hej

    Undskyld - jeg ved det er en gammel tråd. Men er der nogen, der kan installere sådan en A2DP streaming-dims i min A6 C6?

    Jeg bor i Aarhus.

    B


  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

    Svar: 116
    #6   19. nov 2020 Det er rimelig nemt at installere hvis du kan kendes forskel på +12v og stel. Skal installeres bag din CD/SD enhed som sidder i handskerummet på A6 - og ellers kan ethvert værksted gøre det på 30-45 min. Der skal ikke kodes noget ved installationen

    send evt. mail til info@adaptech.dk for installationsvejledning


Kommentér på:
iPod / bluetooth til Audi A6

Annonce