{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

MP3 på anlæg i Megane {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har en Megane 1,2 TCe Sports Tourer fra 2012, med helt standard anlæg i.

Når jeg sætter en CD eller USB med MP3 filer i det, læser den kun de første ca. 165 numre, og skifter så rundt mellem dem.

Laver jeg mapper, så spiller den først alt i mappe 1, så alt i mappe 2 osv.

Jeg kunne godt tænke mig at:
- Alle numre blev indlæst
- Random afspilning er random af alle filer (ikke kun mappen)

Er der nogen der ved om det kan løses med en update af softwaren, og hvor man evt. finder denne? Eller er det dødsdømt?

Mvh Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MP3 på anlæg i Megane
  • #1   27. aug 2018 har samme problem i min scenic og har snakket med et par renault forhandlere vedr dette, svaret ved dem alle har været at radioen desværre ikke understøtter dette.
    den har slet ikke "hukommelse" nok til det. det man osse lige skal huske på er at standard radioen i sådan en renault er noget møg af værste skuffe
    eneste mulighed er at skifte radioen ud med en 1din radio,


  • #2   28. aug 2018 Øv det tænkte jeg nok. Så er det store spørgsmål om man kan få en radio der virker med displayet og betjeningen ved rattet..

  • #3   29. aug 2018 det kan du sagtens, du skal have fat i et kabel der passer specifict til din bil

    noget ala det her, ved ikke om lige det der passer i din bil, men ellers har de et der passer
    og ved så heller ikke om det virker til displayet, men det ved de i butikken.

    https://www.carsound.dk/produkt.asp?id=26315&pk=

    personligt har jeg valgt bare at leve med det som det er, selvom det da godtnok rykker en del i mig for at skifte radio og højtalere ud, for begge dele er af billigste kvalitet


  • #4   29. aug 2018 Ahh okay. Jeg synes da displayet er lidt smart, også med at man kan se hvem der ringer via bluetooth osv. Måske man bare skal leve med det. Man kan jo altid have en lader og afspille fra mobilen.

Kommentér på:
MP3 på anlæg i Megane

Annonce