{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Skærm til blindvinkel. 7" HD {{forumTopicSubject}}

Hej i gruppen, meet længe siden jeg har været her inde, men nu ville jeg prøve her, efter flere dages forgæves googlen smiley

Jeg havde for 4 uger siden en ullykke i garagen, der har kostet mig det meste af synet på højre øje. det er så beskadiget at jeg skal køre med klap over øjet nu. (og nok for altid).
Det jeg har fundet ud af er mit største problem, er naturligvis at orienterer mig til højre, i den blinde vinkel.
derfor har jeg besluttet at monterer et kammera under spejlet, der konstant viser min blinde vinkel m.m.
dette skal så ind til en 7" stand-alone skærm på mit instrumentbord.
Skærmen skal have splitskærms funktion, så jeg med trailer/campingvogn kan få feed derfra ind på skærmen samtidig (begge konstante feeds).
Jeg har ledt meget i DK for at finde en god skærm til formålet. MEN enten finder jeg en "HD" skærm med en reel opløsning på 640*480, en rebrandet kina skærm eller lignende. eller jeg møder de meget dyre professionelle skærme fra 3000..

SÅ er der nogen der kender til en skærm der har ok opløsning, og er god, gerne fra DK, men ellers fra EU, så jeg ikke skal vente så længe.
personlige erfarringer høres meget gerne med tilsvarende m.m.

7"
splitscreen når der er 2 feeds, ellers fullscreen.
minimum 2 video ind.
gerne med tynd ramme.

på forhånd tak for hjælpen.

(bilen bliver i øvrigt originalt opgraderet i denne uge, med adaptiv fartpilot der følger skiltene, med stopandgo osv. originalt bakkamera med zoom og et par andre småting... Man skal da gøre alt man kan for at give sig selv de bedste muligheder!)

og nej, har ikke fået oprettet min Ford Smax-2019 endnu smiley bare en famille slæde jo smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skærm til blindvinkel. 7" HD
Kommentér på:
Skærm til blindvinkel. 7" HD

Annonce