{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Navigation /Medie afspiller {{forumTopicSubject}}

Hej folkens jeg har en golf 7 GTE fra 2018
har lidt udfordringer med at få ting fra min mobil til bil skærm
Jeg kan sagtens køre YouTube og telefon bog / opkald
Men kun godt tænke mig nogle FIF til maps osv...

Nogen eksperter her i gruppen ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navigation /Medie afspiller
  • #1   29. maj 2022 Du mangler vel at tilkøbe navi/CarPlay til den?

  • #2   29. maj 2022 Kig om der overhovedet er car play i menuen et sted, er der det kan det aktiveres ved VW eller diverse andre steder.
    Måske er du så heldig at du har menuen shop, og det kan erhverves her i gennem.

    Uden carplay kan du streame musik via BT.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #3   29. maj 2022 Husk at carplay er apple, hvis det skal være til android, så er det android auto, og det er vidst kun kablet..
    Carplay findes i trådløst, ved dog ikke om vw kører med det endnu


  • #4   29. maj 2022 Så hedder menuen nok bare app connect, og dækker over både Android og Apple carplay.
    Hvis den kan det ene kan den også det andet.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #5   29. maj 2022 Generelt er der vist en del problemer med at få det til at virke med oneplus telefoner.....Det er en fed tlf, den virker bare sjældent ret godt med bilers media system....Så jeg ville prøve at bruge en anden tlf og se om problemet er der med den...Hvis ikke, så er det pga den oneplus...

  • #6   1. jun 2022 #5
    Hvad er det for noget gylle at lukke ud?
    jeg har selv oneplus tlf, og der er ingen problemer uanset hvilken bil jeg har prøvet at koble den til... så det er noget af en skrøne du kommer med der...


  • #7   1. jun 2022 Sjovt trådstarter intet siger. Men så er det jo ligesom alle andre der spørger om noget ??????? smiley

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #8   1. jun 2022 #6
    Det har jeg nu oplevet ret tit med oneplus tlf.......Så at du kalder det gylle syntes jeg ikke er fair....Når nu jeg har oplevet det mange gange?? At du er hifi guruen, det ved jeg godt....Men nu er du også mobiltlf guruen??.... Jeg siger bare at det ikke er et nyt problem med oneplus, eller nokia smartphone.....


  • #9   3. jun 2022 #8
    Jeg har haft flere oneplus telefoner... Aldrig noget problem med nogen af dem... Aldrig noget problem med andres heller ikke... Derfor jeg finder det værende noget gylle det du skriver, for har aldrig hørt om problemer med oneplus... Med samsung til gengæld... uha...

    nu kalder jeg ikke mig selv Guru i noget som helst... Jeg har bare meget med mobiltlf. integration at gøre i biler... sælger også mobiltilbehør... Og oneplus har aldrig voldt så meget som 1 eneste problem...


Kommentér på:
Navigation /Medie afspiller

Annonce