{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Simon I
Simon I
Tilmeldt:
11. nov 2016
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 21

Radio slukker ikke ved udtag af nøgle {{forumTopicSubject}}

Hej alle har købt mig en VW Polo 1,4 Benzin årgang 2007 der canbus stik i fra fabrik. Der sad en Alm 1 din radio som sagtens kunne slukke og tænde men kan se de har rykket en rød ledning ned på selv stikket fra bilen for at få strøm. Jeg har solgt valgt at sætte min 2 fin Pioneer radio i har selv omformer men så vil den ikke selv slå fra når tager nøglen ud og selvom slukker på knappen står den og aflader batteriet. Har prøvede med flere stik inklusiv det fra den gamle radio er der nogle der kan være behjælpelige med med hvorfor den gør sådan og hvad jeg eventuelt kan gøre ved det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio slukker ikke ved udtag af nøgle
  • #1   23. mar Byt rundt på ledningerne, kan ikke helt huske om det er Rød og Gul der skal byttes om.
    Det er sikkert fordi at den får tændingsplus som burde være konstant plus og omvendt


  • Simon I
    Simon I Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 21
    #2   23. mar Det er ikke derfor. Det er med det firkantentet stik alså canbus det du nævner er ældre biler uden canbus. Can godt få liv i radioen men den vil ikke slukke når tager tænding fra og derfor bruger den alt strømmen.

  • #4   23. mar Den skal af.. Hvis du har det smiley som regl er det android skærme der har sådan en

    profilbillede
  • Simon I
    Simon I Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 21
    #5   24. mar Jeg prøver at se om der er sådan et stik. Har en Pioneer radio og en omformer fra Pioneer selv fra Canbus har haft mange vw biler igennem tiden og det har altid virkede. Og sætter jeg det stik i så er der strøm men den slår ikke fra når slukker bilen og man burde ikke sku bytte rundt på gul og rød. Det gjorde man i gamle dage. Men her gør den jo det hele selv. Selv stikket. Men forstå bare ikke hvorfor den bliver ved med at være tændt radioen den burde slå fra

Kommentér på:
Radio slukker ikke ved udtag af nøgle

Annonce