{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Stream radio
  • #1   28. dec 2007 Hejsa

    Så vidt jeg ved er der ikke muligheder for at sætte flere højttalere til.
    Og der er heller ikke nogle phono udgange på radioen.

    PS. Der sidder nogle platic afdækninger i hvert hjørne af radioen. Dem piller du forsigtigt ud med en fatnings-skruetrækker, og bag dem sidder der 4 stjerneskruer. Slet ikke så svært.

    Håber du kunne bruge det


  • #2   28. dec 2007 det undre mig bare at man ikke kan sætte flere til, da man kan få et større anlæg monteret orginalt.

    Ved du noget om det?


  • #3   28. dec 2007 Større anlæg originalt monteret?
    Er det, det originale navigation du mener. For så vidt jeg ved kan man ikke få flere højttalere eller større anlæg end stream-radioen/navigationen.

    Men ellers findes der noget der hedder en "iso-amp" som kan sættes til din radio via dit iso stik bag i radioen. Men aner ikke om de er noget værd da jeg aldrig har hørt dem spille.

    Overvejer selv at prøve sådan en til min egen fabia 2...


  • #4   29. dec 2007 Hvis man går ind på Skoda.dk og bygger din egen skoda, kan man vælge under ekstra udstyr noget der hedder 12 høttalere + equilaizer. Men hvad det er for en radio der så bliver brugt ved jeg ikke.



  • #5   29. dec 2007 Hmm. Det kan jeg godt se, men har desværre aldrig hørt om det før.

    Mon ikke de extra højttalere bliver monteret på samme kanal som nogen af de andre?
    Jeg ved det ikke... Det var bare et gæt.
    Ellers prøv at ringe til din forhandler. Jeg tror da sælger afdelingerne har åbent i dag..


Kommentér på:
Skoda Stream radio

Annonce