{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Mutte
Mutte
Tilmeldt:
19. jul 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 82

Hjælp søges til underlig Sub. {{forumTopicSubject}}

Problemet er at min Sub ikke spiller.

Men når jeg skruer op på maks (af hvad der lyder godt),
så begynder den at spille, og hvis den har kørt sådan lidt, så spiller den også fint hvis man skruer ned igen. Og så efter en 5min. forsvinder den igen.

Nogen som har en idé om hvad problemet er ? Og hvad jeg evt. kunne prøve at gøre ?

Har fået afvide det kunne være min Sub som er færdig. Men vil lige være sikker inden jeg køber en ny, hvis nu det skulle være forstærkeren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges til underlig Sub.
  • #1   22. aug 2008 har du tjekket om strøm stel og sinal kabler er iorden

  • #2   22. aug 2008 har du kondensator på ? det lyder som noget strøm der slå fra og til hved en bestemt spæning ...

    jeg tro ikke det er din bass du kan evt test den med et 9volt batteri giver det et udslag virker den


  • Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 82
    #3   22. aug 2008 Ja, har haft skilt det hele ad og samlet det meget omhyggeligt igen, for at være sikker på det ikke bare var et kabel problem.

  • Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 82
    #4   22. aug 2008 Nej har ingen kondensator på det.
    Okay vil lige prøve det med batteriet.


  • #5   22. aug 2008 oki har du et voltmeter ?

    så mål på højtaler udgang mens du spiller på lave styrk . for at se om forstærker sender noget lyd ud den skulle gerne give omkring 3-9 volt. måske mere ud.

    Gør den ikke det har den enten ikke har optimalt forhold eller har en defekt hed


  • Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 82
    #6   22. aug 2008 Kan hurtigt få fat i et.
    Så vil jeg lige prøve det, og se hvad den siger.


  • #7   22. aug 2008 den den ledning som går fra selve den koniske del af hojtaleren ud til hvor man montere ledningerne... altså de der bløde ledninger.. det har jeg også oplevet... skru bassen ud prøv og lad den spille os så rod lidt med de to ledninger så finder du hurtigt ud af det... de kan være knækket sån i trådene

Kommentér på:
Hjælp søges til underlig Sub.

Annonce