{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Se mit nye anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har lige siddet og kigget lidt rundt på nettet og læst en del her på siden.Hvad har i og sige til det?

Radio?
Forstærker?

Højttaler
Boxter ProComp Composystem 6,5.
High-end 2x200 Watt, 2-vejs Komponent system, 6,5”, Black Chrome Chassis, 13 Oz. Magnet, Aluminiums svingspole, Børstet Alu P.P. Membran, Sølvtråde, Gummi surround, 2x65 Watt RMS. 1.1/2” Neodynium Diskanter, 12 db/Oktav delefilter.
DKK 1.499,00

Subwoofer
Boxter 12 dB Shark Subwoofer
12" Boxter dB Shark Subwoofer, 2000 Watt RMS, 2x2 Ohm svingspoler, trippelstakket magnet, kraftigt alu chassis, indvævede litzetråde samt dobbelt surround. 3” svingspole, kevlar forstærket membran, fatboy ophæng, 210 Oz magnet, 14,5 kg.
DKK 1.999,00


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se mit nye anlæg
  • #2   9. dec 2003 Den sub, har jeg også i 12", sammen med en DHD 1400 watt forstærker, og det spiller max...
    Har boxter ProComp 2*220 watt baghøjtalere, synes sq det spiller godt, der kom da et par stykker hen og kiggede da jeg fyrede det af, på striben smiley


  • #3   12. dec 2003 Jamen det er da fint nok for pengene, det spiller...
    Men hvor mange penge har du tænkt dig at smide i projektet, jo flere jo bedre sådan ca. i alt fald...
    Kan ikke sige hvad du skal have før jeg ved hvor mange penge du har tænkt dig at smide i...
    skriv evt tilbage på min profil...
    siger dog ikke du skal ud at bruge 40.000,- ligesom mig, men tjah, sig hvad det max må koste så skal jeg prøve at hjælpe dig...


  • #4   15. dec 2003 Det må koste omkring 10.000 men hvis det bliver mere, kan det jo være at jeg bliver mere glad for det! Så kom med et godt bud!

  • #5   15. dec 2003 Hihi
    Hvordan syntes du selv det går Allan??? smiley


  • #6   16. dec 2003 Hvis ellers vil vide mere om bilstereo, så spørg under www.bilstereoforum.dk

    Angående højtalere, så tag ud og hør mange forskellige mærker, og find ud af hvad der lyder bedst for dig.

    Hvis det skal være billigt, kunne du også søge hos www.billyd.dk.

    Ellers er Hertz et rigtigt godt mærke til prisen


Kommentér på:
Se mit nye anlæg

Annonce