{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

1DIN DVD med Navi? {{forumTopicSubject}}

Ey.

Overvejer at smide en 7" 1 DIN flip skærms radio i vognen. Men der er jo så mange på markedet og har ikke rigtigt forstand på de forskellige ting så ville lige søge lidt hjælp her.

Krav:
1DIN.
CD /DVD /USB /RADIO.
Navigation.
Touch skærm.
Sådan man kan se tv på den.

Nogle med nogle forslag til nogle modeler? Regner med at bestille den over ebay.de da der ser ud til at være gode penge at spare der.





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1DIN DVD med Navi?
  • #1   2. dec 2009 Pioneer af de nyere modeller, bare køb den herinde, der er endnu mere at spare, og nogen gange endda modeller hvor der stadig er garenti på =)

  • #2   2. dec 2009 Lg det sku noget der virker med vildt god navigations system og med mange fede funktioner

  • #3   2. dec 2009 pioneer er bare vejen frem smiley har selv en Avic X3 og den er for lækker, jeg har så indvidere udvidet den med en USB interface, sådan at jeg kan sætte usb sticks til smiley og lækker navi og god dvd kvali, og så afspiller den tilmed dvd film i 4 kanals souround sound, hvis muligt smiley

  • #4   2. dec 2009 Så det pioneer X3 man skal gå efter hvis man skal ha toppen af poppen `? smiley

  • #5   2. dec 2009 rigtigt nok =D jeg har stadig kvitt på min, men den er i pund ^^

  • #6   3. dec 2009 Som de andre siger.. så er der ikke mange producenter der kan måle sig med Pioneer når det kommer til 1DIN navi.
    Det er derfor også en RIGTIG skam at X3 var sidste skud i bøssen og der ikke vil blive produceret flere modeller. De laver udelukkende 2DIN Navi nu :o(

    X3 er et rigtig fedt anlæg som kan få's brugt til en fornuftig penge.. men HUSK nu det med kvitteringen.. og check at det hele er med !!!
    Vi har gentagne gange haft folk i telefonen som har kæbt et anlæg meget billigt men så mangler der pludselig også Navi-skiver (2300,-), GPS-antenne (500,-) og måske endda Hideaway-box, uden hvilken anlægget slet ikke virker.
    Det er bestemt ikke for at afskrække dig.. men husk at checke tingene. Herunder også at ikke de skiver du får med har "sjuske-ridser" eller skrammer.

    God jagt :o)


Kommentér på:
1DIN DVD med Navi?

Annonce