{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.832 visninger | Oprettet:

Seat leon 1p (2008) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Nu har jeg set flere der har anlæg i deres Leon selvom de har den originale radio i og vil hører om der er nogen der kan fortælle mig hvordan det hænger sammen? Er der udgang så man kan sætte forstærker osv. til radioen eller hvordan?

Håber i kan hjælpe (:

Mvh. Morten Kofod


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat leon 1p (2008)
  • #1   2. mar 2010 Mikkel P : Synes ikke helt jeg fik svar på mit spørgsmål :S

  • #2   2. mar 2010 Jeg har fået loddet en phono-adapter på ledningerne bag radioen, gjorde seat for mig...

  • #3   2. mar 2010 Mikkel P : Så tror jeg bare jeg ikke lige er klog nok på det hehe

    - Brian Sølsnes - : Okay hvad måtte du give for det?


  • #4   2. mar 2010 Adapteren kostede vidst nok ca 300,- + halv times løn..

  • #5   2. mar 2010 Mikkel P: Tror så småt jeg har forstået det men er det svært at lave?

  • #6   2. mar 2010 Jeg har brugt en highlow converter fra thansen til 99 kr.. Den fungere altså helt fint. Og så har jeg købt en aktivsub og smidt i bilen. Derefter har jeg loddet et remote kabel bagpå radioen der styrer strømen.

  • #7   2. mar 2010 Mikkel P : Okay tak for hjælpen smiley

    ChrK. : Kan evt. forklare lidt mere om det for ville nemlig også sætte en aktivsub til smiley


  • #8   2. mar 2010 Jamen jeg gjorde bare det at jeg købe den highlow converter. Der følger en lille manual med hvor den skal sættes ind henne. Derefter skaffede jeg et diagram over min radio. Det fandt jeg på nettet så jeg vidste hvor jeg skulle lodde min remote på henne.

    Så trak jeg strøm til batteriet med sikring self, og så lyd og remotekablerne. Der er egentlig ikke de store ben i det. Altså det der egentlig tar mest tid er at trække kablerne.


  • #9   2. mar 2010 Morten Kofod-Hansen .

    Den bedste løsning er en High-low level konverter fra audiosn så får du 4V line out og det kræver at du trækker din højtalerudgang ind i den og konstant strøm og stel så nå da kommer lydsignal tænder den selv og da er udgang til remote ledning også sådan en operation koster nok en 500 i timen hos den nærmeste bilstereo forhandler converteren koster ca. 300 for 2 kanals og 600 for 4 kanals

    ved godt man kan få nogen da billiger men de fiorstærker ikke lydsignalet lige som audisons gør og det er en vigtig faktor hvis man gerne vil ha det spiller lækkert


Kommentér på:
Seat leon 1p (2008)

Annonce