{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Daniel H
Daniel H
Tilmeldt:
4. jun 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11

trækning af kabel til plus i grandeP {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil gerne installere en sub i min grande punto. Problemet er hvordan trækker man en ledning til plus?. Er eneste mulighed selv at bore et hul eller er der kanaler du kan trække ledningen i? Har set følgende

http://www.carsound.dk/billeder/default.asp?base=%2Fmonteringer%2F&mappe=FIAT%2FFiat+Grande+Punto+%2D+Holb%E6k&tilbage=%2Fbilleder%2Fdefault%2Easp%3Fbase%3D%2Fmonteringer%2F%26mappe%3DFIAT%26tilbage%3D%252Fbilleder%252Fdefault%252Easp%253Fbase%253D%252Fmonteringer%252F%2526mappe%253D%2526tilbage%253D

Men det kræver at man selv laver et hul og det ønsker jeg ikke. Det må være muligt at trække kablet i en kanal?

Hvad har i gjort


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trækning af kabel til plus i grandeP
  • #1   15. maj 2010 der må et sted i topedopladen være et hul hvor der højst sandsynlig sidder en gummi prop i tag en hoppikniv og gør hullet lidt støre så kan kablet komme igennem der

  • #2   15. maj 2010 kig omkring ratstammen der er måske en mulighed

  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11
    #3   15. maj 2010 Det med torpedopladen og en gummiprop må sidde fuldstændig gemt væk for de steder hvor der er hul igennm har Fiat smidt en skrue i som er svejset fast. Har også kigget omkring ratstammen og har forsøgt at føre en ledning i gennem fra sikringsboksen i motorrummet. Men det virker som om Fiat har lukket det hele. Eneste mulighed synes selv at bore et hul og det ønsker jeg ikke

  • #4   15. maj 2010 der går så mange ledninger fra motorrummet og ind i bilen der skal sku være en mulighed og du prøvet og tjek der hvor speedometerkablet går ind

  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11
    #5   16. maj 2010 nu har jeg tjekket og højt oppe i venstre side går spedometerkablet og andre ud til motorrummet. Men kan se at alt er hermetisk lukket så hvis der skal et kabel igennem skal der skæres i den gumme prop der sidder der... Det virker meget voldsomt bare for at trække et kabel.

  • #6   17. maj 2010 det er den eneste løsning nyer biler er ikke bygget til og få monteret ekstre ting

Kommentér på:
trækning af kabel til plus i grandeP

Annonce