{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil det her blive godt ??
  • #1   5. jul 2010 Hvorfor ikke bare køre rockfor-fosgate hele vejen igennem.

  • #2   5. jul 2010 fordi deres forstærkere er mega dyre

  • #3   5. jul 2010 og så fordi jeg bedre kan li rainbows useende

  • #4   5. jul 2010 Hvorfor ikk køre komplet Rainbow, spiller efter min erfaring noget bedre end rockfor-fosgate smiley

  • #5   5. jul 2010 hvorfor ikke vælge hvad der er bedst på hver sit felt i det ønskede prisleje, fremfor at køre det hele i samme mærke?
    Umiddelbart set det rigtig fint ud - men når man er ude og købe nyt, ville jeg nok overveje noget komponentsæt bagtil også smiley


  • #6   5. jul 2010 Jeg kan meget kraftigt anbefale Rainbow SAC465.25 - Højttaler. har 2 i hver af mine fordøre. spiller GANSKE udemærket ! smiley

  • #7   5. jul 2010 jeg har været inde og høre næsten den her opsætning bare med rocford fosgate forstærkere og i mine øre lyder det PRAGTFULDT !!

  • #8   5. jul 2010 Har du for mange penge? For så må du godt dele ud

  • #9   5. jul 2010 arrr hehe men har et godt arbejde

  • #10   5. jul 2010 Det er der kun én måde at finde udaf på... længere er den ikke..
    Jeg har selv en pokkers masse isenkram stående der skal installeres, om det spiller godt, tjah, det må tiden vise. Det er helt og holdent op til den enkelte, at få tingene til at spille så optimalt som muligt, uanset hvad man smækker i vognen.


  • #11   5. jul 2010 dynamat til hele bilen ... en pakker er kun lige nok til døre og lidt af bagagerummet bare lige så du har styr på det .. endvidere skal du huske bassfit eller lign til at dæmpe yderligere..
    jeg ville købe b2 dæmpning i stedet da det prismæssigt er meget billigere og det er nok de færreste mennesker der kan høre forskel


  • #12   6. jul 2010 Hvorfor ikke købe monoblok og en 4 kanals ?..

    Desuden ville jeg smide et større kable sæt i...

    Og ville droppe baghøjttalerne helt...

    Desuden ville jeg os lige overveje hvilken headunit du har nu hvor du snakker om Ysplittere...

    Jeg af lyddæmpning findes der noget der er fuldt ud lige så godt men til den halve pris... B2 Butyl, Noiseless Pro og STP vibroplast... Tjek priserne ud på dette i stedet.... ;)... Desuden får du ikke det dynamat til at række til hele bilen !...

    Desuden vil jeg os påstå at du kan få et mere velspillende og højtspillende anlæg for samme pris... Rockford kan ikke rigtigt være med på toppen mere... og rainbow er generelt meget dyrt kontra det man får... Jeg havde kigget Pioneer PRS, Eton, Audioson, Ground Zero, B2, Hertz, Morel, Focal, Peerless, Audiosystem, osv... Der er mange Mærker der generelt levere grej der er velspillende...


Kommentér på:
vil det her blive godt ??

Annonce