{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

AUX adapter {{forumTopicSubject}}

Jeg har en suzuki swift med anlæg i, men dengang jeg lavede anlægget brugte jeg en phono converter eller hvad man kalder det... en lille boks der laver højtalerkabel indgang om til phono udgang til min sub.

Men nu ser jeg så man kan købe dette til sin bil som man slutter direkte bag i sin integrerede radio.

http://www.ipodyourcar.dk/c2/c2_aux_valg.asp?bvalg=Suzuki#aux

Nu spørger jeg så bare om lyden vil blive bedre med denne boks, fordi syntes altid subben ikke har spillet optimalt og det gjorde den nemlig i en tidligere bil med almindelig head unit.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AUX adapter
  • #1   23. sep 2010 De to ting du omtaler er vidt forskellige.
    Den converter du snakker om kaldes en "hi-lo level converter" og benyttes til at danne en linie-udgang ud fra højttaler-signalet, i anlæg der ikke har det som standard.

    Den AUX gate du linker til er en INDgang, og gør altså at du kan koble eks din Ipod til dit anlæg, og spille fra denne.
    Det har INTET at gøre med din udgang, og ej heller dit sub-problem.
    Hvis din sub ikke spiller optimalt skal fejlen findes andetsteds...


  • #2   24. sep 2010 Jeg er sikker på at grunden til subben ikke spiller korrekt er at den ikke bliver trukket af en head unit som jeg havde før.. der spillede den kanon!

    Men syntes bare den converter virkede lidt billig og troede ikke rigtig på at det ville funkte optimalt.

    Har bare hørt at med denne aux box for du lyden direkte fra din integrerede radio til din sub ligesom hvis du havde en normal head unit som de fleste har.

    Jeg vil nemlig ikke købe denne box hvis der ingen forskel er på lyd kvaliteten...

    Og ALT er forbundet korrekt smiley


Kommentér på:
AUX adapter

Annonce