{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.375 visninger | Oprettet:

Problem med eftermonteret bakkamera {{forumTopicSubject}}

Jeg har taget signal kabel som hedder kamera på radioen dertil er der en ledning som hedder kamera der skal have + når man sætter i bakgear disse 2 er trukket om bag i min altea der har jeg så fundet en blå/sort ledning bag det midterste cover i bilen som får en + når jeg sætter den i bakgear. kameraet er monteret i kofangeren og skal levere av signal til radioen via det kabel jeg har trukket og skal have + samt stel.
+ (blå/sort) har jeg tagen og samlet med + til kameraet og + som skal gå til radioen. Dvs når jeg sætter tænding på radioen er tændt og i bakgear skifter den til bakkameraet. Jubii tænker man så og starter bilen og sætter i bakgear men der sker intet skønt der er baklys på bilen og 12v målt til kamera og radio. Så snart man slukker bilen og sætter tænding på og radioen er tændt og man sætter i bak virker det..

Så kort men godt virker det når bilen er slukket og virker ikke når bilen er tændt, et godt bud som jeg ikke selv har prøvet eller gjort...?

Det skal siges at hvis jeg starter bilen mens bakkameraet virker så tænder det efter bilen er startet men tages den ud af bak og i bak igen virker det ikke.. HJÆLP..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med eftermonteret bakkamera
Kommentér på:
Problem med eftermonteret bakkamera

Annonce