{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

genarator støj {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en smule genarator støj i mit anlæg jeg troet faktisk at det var anlæget der var kaput og købte et nyt i går men det hjalp heller ikke, og er nu kommet frem til at det visk nok er min fonkabler der er galt med. men ville det hjælpe nået at købe denne her eller er det spild af penge http://www.autohifi.dk/shop/Details.asp?ProductID=143

ved godt at den rigtige løsning ville være at skifte kablerne men gider sgu næsten ikke til det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  genarator støj
  • #1   29. nov 2010 Det kan hjælpe på generator støj ja.. Dog skal du være opmærksom på at den os tager nogle af de dybe toner med i soteringen. = ikke så meget dybte mere i lyden.

    Men ja jeg har selv brugt en i min Altea da vi ikke kunne finde fejlen til at starte med da alle kabler var trukket 100000 % korrekt. Og der virkede den ok..


  • #2   29. nov 2010 plus i en side og fon i den anden side

  • #3   29. nov 2010 Hvad med Remote? sidder den sammen med din phono kabel ?? Da det er FY FY = generator støj.

    Ellers tjek stell forbindelse..


  • #4   29. nov 2010 har du taget højde for at bilens kabler (til alt det andet i bilen) jo også er trukket i en side i bilen... så hvis du har trukket phonokabler i den side som bilens elkabler ligger, så kan det også være derfor..
    og ja.. remote kablet er også et strømførende kabel.. så det skal bestemt heller ikke ligge sammen med phonokablerne..

    de der filtre du kan sætte på for at fjerne generatorstøj er noget møg... de fjerne rigtig mange af tonerne i lyden, og musikken bliver lavere... så det vil jeg kraftigt fraråde dig at bruge..


  • #5   29. nov 2010 der ligger ikke remote kabel nogle steder da der ikke sider nået på fonkablet. så jeg har sat det over el antennen. nu har jeg været ude og købe den dims og nu er støjen væk

  • #6   29. nov 2010 remote og el antennen er det samme...

    jamen hvis du har sat det støjfilter på... så må du også kunne høre enforskel.. at nogle af tonerne og noget af volumen mangler


Kommentér på:
genarator støj

Annonce