{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

BMW E38 Radio problemer {{forumTopicSubject}}

Min radio er holdt op med at virke lige pludseligt der er lys i den og den kan vise kl-dato men tænder ikke radiofunktionen, ingen sikringer er sprunget, har prøvet med en anden radio enhed.
Får den evt strøm flere steder fra.
kan nogle af jer der ude knække den for mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E38 Radio problemer
  • #1   6. dec 2010 kan ikke huske om det er sådan på e38 men er der ikke sikringer under bagsædet eller bagagerummet?

    Der er på min e34 nemlig en sikring under mit bagsæde som også høre til anlægget, dvs jeg har 2 stk en i motorrum og en under sædet og går en af dem så er der bare lys at den får memory strøm men kan ikke tændes der ud over.


  • #2   6. dec 2010 Ks.
    der er hvertfald sikringer i bagerum og motor rum. har ikke lige set under forsæde. den vil nemlig ikke tænde overhovedet, kommer heller ikke lys oppe i selve bånd afspilleren. Den tænder kun for lyset i selve radiodisplay, og viser dato og tid. men ikke andet.


  • #3   6. dec 2010 havde engang en der lavede samme nummer efter et batteriskift, der skulle koden bare tastes ind igen

  • #4   6. dec 2010 jeg ville nok lige gennemgå de andre sikringer rundt omkring i bilen. Er næsten sikker på e38 har 2 der styre radio også. Lyder meget til den bare køre på memorystrøm når der kun er lys i det der er.

Kommentér på:
BMW E38 Radio problemer

Annonce