{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærker til bas
  • #2   23. dec 2010 Leo P
    det lidt noget bavl... for der er stor forskel på om det er Genesis eller Xsound.

    en B2 mono ville været et godt bud... eller en audison LRx1.1


  • #3   23. dec 2010 jeg har to af dem skal forstærkeren så bare kunne lave 500wrms.

  • #5   23. dec 2010 nej det ved jeg desværre ikke.

  • #7   23. dec 2010 Der er også meget forskel på RMS watt opgivelser, rigtig meget faktisk...
    Mange af de billige mærker måler deres RMS effekt ved meget høje volt, og derved opnår de meget høj effekt, og udover det er det jo ik kun Watt'enbe der er afgørende langt fra faktisk, signal/støj forhold er også temmeligt vigtigt feks. smiley


  • #10   23. dec 2010 leo p
    tror ikke jeg ksla sætte mig ind i noget ...
    men at sige man skal gå efter RMS er nmoget ævl... ja RMS er de rigtige watt ja men der er mange mærker der smider tvivlsomme tal op... og ja min LRx6.9 kunne fint trække det hele , men den ville aldrig være ligeså god som en sinus live... men den er langt bedre end en xsound 6kanals (sammen ling med ting der kan sammenlignes.)

    en forstærker i stil med sinus live og B2 mono. GROUND ZERO GZHA1.1200DXII
    kun prisen er jo grænsen.Genesis Profil mono ultra


  • #11   23. dec 2010 okay mange tak skal i have har i et forslag til en forstærker til en rimelig pris

  • #12   23. dec 2010 leo p. jeg ved ude mærket godt at min forstærker ikke smed dem 100% ud men den gang spillede de sku nok 80% for det var sku ikke meget højre de spillede med en helix mono... men du kan ikke stole på rms tallende alene. kvaliteten af produktet. kommer også in i rollen. og så der noget dæmpningsfaktor osv. men der stopper min viden forløbig...

  • #15   23. dec 2010 okay omkring de 2000-3000kr hvis det kan lade sig gøre og rigtig mange gange tak for hjælpen

  • #17   23. dec 2010 hvis du ligger mærke til det så henviser jeg også til nogle forstærkere. '

    jeg har selv erfaret at 100% af effekten ikke er nødvendig...
    har snakket med cody en del gange, ved hans gamle setup kun fik 900RMS pr sub. som var pågivet til 4000 RMS med og jo han kunne da hente en lille smugle ved at smide en større forstærker til dem... men find du lige en monoblock smider 4000rms i 2 ohm og så købe 4stk... ville været meget meget dyrt... jeg kommentere på det du siger med at der er rms Watt man skal kigge på nå det ikke er sandt. så bliver man jo nød til at pointere at xsounds´s opgivleser ikke lige så real som genesis...
    men ville godt kunne forslå 2 madness mono blocke (der er en soundmagnus iforklædning)



  • #20   24. dec 2010 madness koster 2000 dtk. 1 villr kunnr klare det men nå du nu mener at de begge skal havdee maxx effekt så sku man nok købe 2. og om det er soundmagnus. sinus live eller xsound madness har intet at sige...

    tror sku ikke du vil forstå men bare har sat dig for at tro andre er en flok dumme drenge... for jo som jeg også skriver så ville cody´s anlæg blive vildere hvis værd af hans subs fik max effekt men at sige han spiller lavet. eller upræcist ville dælmer være syndt.


  • #22   25. dec 2010 nu funger free air sub faktisk helt ok. og de bliver ikke bedre end den forstærker der kommer bag den... nævner Xsound fordi du konstant mener der er RMS opgivelsen man skal gå efter hvilket ikke er sandt. nogle mærker skriver lavet men reelt tal andre booster tallet op så det ikke er holde i det...
    forslå så en xsound madness mono fordi den er billig. har på intet tidspunkt troet at du snakkede om Xsound. jeg prøver bare at banket lidt fornuft ind i skalden på dig men du vist lidt for gammel og firkantet til at kunne forstå hvad andre folk mener. enten er det som du siger ellers er det der ikke...



  • #24   25. dec 2010 nu snakker jeg så ikke om at smide min audioson´s 75watt til en free air sub. der snakker jeg om ordenligt monoblock.

    men du vil vist kun læse hvad du vil læse...

    held og lyk med det


  • #25   25. dec 2010 sikke i kan smiley

    så længe man holder sig i nærheden eller over det som enheden er opgivet til, så vil jeg mene man er på den sikre side, og som de fleste nok er klar over efterhånden, så får man altså det man betaler for i de fleste tilfælde hva angår watt.

    men mit forslag til en rigtig fint mærke ville være Steg, de skal godt nok findes brugt, men de leverer altså varen, og så til en rimelig overkommelig pris


  • #27   25. dec 2010 lige en lille side bemærkning.

    hvis suben skal sidde i free air, så ska man ikke regne med at kunne smide mega meget effekt i dem før de rammer deres maksimal slaglængde.

    free air kan spille godt men der er nogle begrænsninger smiley

    og god bag jul og godt nytår.


  • #28   25. dec 2010 bjarne N

    Bjarne du skal være velkommen til at skrive til mig omkring forstærkere... Ser ud til at leo P og Ketil er mere interesserede i at skændes... Nej jeg spiller ikke hellig her for jeg kan selv ryge i et skænderi her... men lige her synes jeg sgu det er synd for du har sgu ikke engang fået et ordentligt svar endnu...

    Jeg er dB-drag dommer og har nok set og hørt lidt af hvert... så hvis du vil vide noget så bare skriv...


  • #29   25. dec 2010 Ketil:

    Prøv venligst at undgå at drage mit navn ind i dine diskutioner... Godt nok havde jeg kun 900 watt pr enhed i mit setup... Men havde jeg haft 4Kwatt pr enhed havde jeg også haft en teoretisk forøgelse på 6 db... (Jeg skriver teoretisk da teori og praksis ikke altid stemmer overens) en forøgelse på 6 db, ville betyde jeg kunne have spillet lige godt 153 db med et anlæg tunet ind ved 35 hz... Se det ville have været en Extrem forøgelse... Det er ikke kun en lille smule som du så pænt skrev... Så skal mit navn drages ind i en diskution, så sørg for der er tale om facts du lægger ud... Ikke halve vinde...


  • #31   26. dec 2010 Leo P

    Det perfekte menneske findes ikke... det ligger samtidig i vores natur (Specielt mænd) at blive agressive når vi siges imod... oven i hatten kan vi lægge skriftsprogets yderst begrænsede komunikative evner oveni... (80% af en samtale foregår faktisk via kropssprog, og MÅDEN vi siger tingene på... og ikke selve ordene... derfor misforstås rigtigt meget på et forum som dette)


Kommentér på:
forstærker til bas

Annonce