{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.266 visninger | Oprettet:

Radio i skoda fabia TDI (SAFE mode) {{forumTopicSubject}}

Hej. har et lille problem. mine forældre har en skoda fabia TDI 1.9

der sidder Std Radio i den og vi kan ikke få den til at spille.
på displayet står den på SAFE og så står der et lille 2 tal i venstre side i displayet.

Hvad kan det værre. SKRIV KUN HVIS DU VED NOGET OM DET.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio i skoda fabia TDI (SAFE mode)
  • #1   28. dec 2010 det kan være to højtalerledninger der kortslutter så går radioen typisk i safemode

  • Teddy
    Teddy Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 26 Følgere: 25 Svar: 4
    #2   28. dec 2010 Hej, den har tabt koden. vis du ikke har koden så skal du forbi Skoda og have den kodet

  • #3   28. dec 2010 Tak for svar har fundet ud af det. ja kasper L den har tabt kode smiley fandt jeg lige ud af. så de har trykket på alt mulig nu kan jeg først prøve om en time igen smiley

  • #4   29. dec 2010 Hvis det er standard-radioen er det sikkert en Blaupunkt der gemmer sig bag plastic'en :o)
    Det burde være muligt for Skoda at finde koden men hvis ikke så smid mig en PM... så skal jeg se om jeg kan hjælpe :o)

    P.s.
    Årsagen er sikkert at bilen har været død for strøm hvilket bevirker at radioen går i protection-mode da den jo ikke ved om den er afmonteret eller strømmen blot er forsvundet :o)
    Vi har set en del af den slags sager denne rimelig kolde vinter :o)


  • #5   29. dec 2010 den har ikke været død for strøm. har fundet ud af det, den virker igen jeg skulle bare lige vente en time så kunne jeg indtaste kode igen.

Kommentér på:
Radio i skoda fabia TDI (SAFE mode)

Annonce