{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  adapter til usb, rcd 300 vw radio
  • #1   13. mar 2011 altså nyere model rcd 300?

  • #2   14. mar 2011 Den som du har kig på der kan ikke gå i en RCD300.
    Den nye udgave af RCD300 (den med sølvknapper) har aux-indgang i form at et mini-jack stik, men den kan heller ikke tage USB.
    Du skal op i enten RNS510 eller MFD2 før de understøtter usb-funktion.


  • #3   14. mar 2011 men hvis jeg køber sådan en med sølvknapper og den omformer jeg har linket til burde det så ikke virke?

  • #4   14. mar 2011 Nej den med sølvknapper har kun en AUX-indgang, så man kan tilslutte en mp3-afslipper fra dens hovedtelefon udgang.
    Den med sølvknapper kan som ekstra funtion afspille MP3 fra en cd, men den har ikke nogen usb ingang til det.


  • #5   14. mar 2011 men den der adapter der, sidder der da 2 minijack og et andet stik på? så tror du ikke, at hvis man sætter den til det så kommer til og virke..

    eller må jeg jo bare prøve det, det et er da et forsøg hver...


  • #6   14. mar 2011 Problemet er styrings-signalet.
    Den boks der er lavet til at skulle styre skift af numre på f.eks en usb-stick via bilens radio, hvor den vil blive set som en eksterns cd-boks.
    Den skal tilsluttes via det blå mini-isostik du kan se på billedet, men det har en RCD300 ikke ingang til.
    De 2 mini-jack du kan se er bare et løs kabel som kan tilsluttes line-in på den boks der også er usb-ingang, og kortlæser, så man f.eks også kan tilslutte en mp3-afspiller til den styringsboks.


  • #7   14. mar 2011 okay, tak for hjælpen.. så må jeg sgu bare købe en dynge cder..

Kommentér på:
adapter til usb, rcd 300 vw radio

Annonce