{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Forstærker går ud {{forumTopicSubject}}

Hey

Nu fik jeg endelig trukket kabler og sat det hele til.
En 4 kanals Alpine MRP-F250 og en Mono Pioneer GM-7200M
Har et 25mm2 og 35mm2 kabel til at løbe til dem.
og stel er begge to 35mm2, udover det har jeg sat ekstra stel på ved batteriet på 10mm2

Da jeg satte mine Alpine 6x9 til i brokoblet så den 4 kanals kom op på 2 x 80 watt rms i stedet for 4 x 40 watt rms så går den ud og hakker når jeg skruer op. hvad kan det være ? har tjekket stel, strøm, højtaler, højtalerkabler, phono, radio. Sikringen er lige skiftet, fordi den anden sprang lige da jeg tændte for bilen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker går ud
  • #1   4. apr 2011 prøver lige at skifte det når jeg kommer hjem idag. så ligger jeg lige billeder op af det samtidig. ved at være et fint lille anlæg.

  • #2   4. apr 2011 Enten er det galt på strøm siden eller på højtallere siden når en sikring springer.

    Du har brokoblet 6x9 højtallere siger du, når man brokobler så spiller de jo ikke i stereo men i mono, bare en detalje.

    Men prøv evt at koble højtallere fra og se om det hjælper


  • #3   4. apr 2011 ja men har gjort det efter bogen, så nu venter jeg spændt på denne skoledag er ovre så jeg kan komme igang med det.
    Har også prøvet at få den til at spille som en 4 kanals, men her kommer den kun lyd ud af 3. kanal. kan i evt. svarer på det ?


  • #4   4. apr 2011 som normalt - front til front, rear til rear og sub til sub.
    så tog jeg to y-splitter for at se om det hjalp så virkede den i brokobling.


  • #5   4. apr 2011 fint fint, har jeg bare prøvet men det virkede hat. så derfor prøvede jeg lige med y-splitterne fra det gamle setup.

    ellers burde det jo fungere, prøver evt lige med en anden forstærker hvis det sker igen gider ikke springe en sikring.


Kommentér på:
Forstærker går ud

Annonce