{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

BATTERI... {{forumTopicSubject}}

jeg har nu brugt et par timer på at prøve at finde ud af hvilket batteri jeg skal have fat i...
jeg har et rimelig hæftigt anlæg i bilen, og mit batteri kan ik længere følge med...
nogle folk siger optima yellowtop sku virke, andre siger at det egner sig dårligt som startbatteri... det skal siges at jeg kun kan have et batteri i bilen, så det skal kunne virke som både startbatteri og forbrugsbatteri (er tit i drive-in bio)...

jeg fandt dette batteri her http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1154334
men det er gele og jeg har læst at man skal bruge speciel lader til at lade det op, sandt eller falsk??

er der evt nogle af disse som ku virke? http://danbat.com/index.php?cPath=60

håber virkelig i kan hjælpe mig, for jeg har ik en dyt forstand på batterier.... og jeg ville foretrække ikke at bruge 3000 kr på et batteri...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BATTERI...
  • #1   24. apr 2011 en god info kunne være hvor stort dit batt rent fysisk må være...jo mere plads, jo større kapacitet....

  • #2   24. apr 2011 Michael: Find ud af hvad du har plads til som Anders skriver også køb det størst mulige på det link du har skrevet til danbat. Odyssey batterierne er fine smiley

  • #3   24. apr 2011 husk nu og kikke på AH, dette skal også være godt der oppe af hvis du tit holder med slukket motor og bruger strøm

  • #4   24. apr 2011 hmm, ja ok... det er en honda crx, så der er ik plads til et ret stort batteri... mener det er omkring de 15-17 cm i bredde, 25 cm i højde og længden er std... jeg har ikke bilen i nærheden lige nu så kan ik måle på det nuværende batteri, men kan i fortælle mig om jeg kan bruge det gele batteri jeg linkede til herinde fra?

  • #5   24. apr 2011 jeg var ik klar over at der var så meget forskel på størrelse i batterier rent fysisk...

  • #6   24. apr 2011 hej michael

    udover størrelsen bør du sikre dig hvordan din +/- vender...det er kun rent praktisk at det er lidt irriterende at få handlet det forkerte....

    størrelsen har en del at sige mht hvor mange amH du kan få plads til.... kig på dit nuværende batt og evt. se om der kan sidde 1 i som er større end det nuv.

    /A


Kommentér på:
BATTERI...

Annonce