{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

ny HU?? {{forumTopicSubject}}

Skal ud og have ofret mig en ny radio til bilen her til den 1... Men gider ikke give flere tusinde kr for en radio.. det vigtigste er at lyden er pisse god, og der er usb i den og at der er indbygget EQ i den...

Har kigget lidt på en Boss BV7940, men den er ikke rated ret godt... Men det max jeg vil give ligger på ca en tudse...

Der findes mange MEGET billige på udenlandske sider, fx caraudio security osv, og det er de priser jeg går efter.. det er sku for dyrt herhjemme..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny HU??
  • #1   15. maj 2011 havde da en pioneer 2200UB før og der var sådan set skide god lyd i hvis den blev stillet efter det... og det er jo ikke fordi den model koster noget mere... så det kan da godt lade sig gøre.. jeg har ikke noget at bruge en "brian-radio" til..

  • #2   15. maj 2011 hvis forstærker udgange ikke er en nødvendighed så kan du da nemt finde en god radio til omkring 1000kr.

    men god lyd er straks lidt værre i de billigere modeller.

    jeg vil nok sige du skal kigge efter noget pioneer. blaupunkt og panasonic er også nogle fine radio'er. du kan også se efter kenwood de spiller også rigtig fint.. men Boss vil jeg holde mig fra..


  • #3   15. maj 2011 daniel - ja det kunne jeg forestille mig, da jeg læste lidt test på nettet med den boss radio blev jeg godtnok skuffet.. det eneste krav er at der skal være usb i, gider ikke køre rundt med 50 cd'er i bilen som jeg alligevel ikke kan huske hvor numrene ligger osv.. lyden skal være ren(god) og der skal jo være EQ, så der er mulgihed for at stille bas/diskant, og evt frekvenserne.. kan jeg huske jeg kunne på min gamle sony MEX et eller andet radio med dvd og alt muligt... kæft den spillede kanont.. blaupunkt ved jeg så ikke rigtigt, men har godtnok hørt en masse omkring kenwood.. hvad med nogle af disse evt??

    http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/11830.html

    http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/12471.html

    http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/14635.html

    http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/12962.html


  • #4   15. maj 2011 har ikke noget at bruge forstærker udgange til, har ikke lyst til at køre rundt med 30kg "overflødig" vægt i baggagerummet af bass og forstærker og ledninger.. kan sagtens nøjes med nogle lækre dørhøjtalere og en god radio..

  • #5   15. maj 2011 mikkel din hat, er alpine, pioneer osv dårlig kvalitet?? NEJ VEL.. men du er da velkommen til at give mig 5000kr, så skal jeg satme hurtigt købe en HU der vil sparke røv.. du kan få mit kontonummer med det samme??? vi er ikke allesammen millionære.. jeg har sku ikke 2-3000kr at blive til en fucking radio.. havde fået fat i en clarion den anden dag, men den er godtnok ikke ret glad for at spille... usb stikket er i stykker og det ene og det andet.. og min gamle pioneer kunne satme godt spille, selvom det kun var en af de billige modeller... havde absolut INGEN problemer med den.. og den kostede 1000kr fra NY.. så det kan sku godt lade sig gøre hvis man gider rode længe nok med det.. og det gider jeg godt... 1500kr er 25% af det jeg får om måneden, så er ikke millionær.. har du nok også fattet.. Men hvis ikke du ved hvad man kan få i disse prisklasser som kan spille godt, så har jeg ikke brug for din viden... så klarer jeg mig fint med det jeg selv ved, og så køber jeg sådan en fin gammel pioneer igen.. for jeg gider ikke høre på det pis.. jeg er IKKE millionær!! det er jo selvfølgelig klart at når jeg skriver god lyd, max 1000kr, så betyder det at jeg ikke vil give over 1000kr, så det skal være det der giver den bedst mulige lyd til 1000kr.. selvom jeg godt ved at hvis jeg giver mere for det, så bliver det også somregel bedre... jeg er jo ikke dum... Har bare ikke så mange penge at gøre med som andre... jeg skal bare have en radio med ren lyd og så usb i, og det ved jeg af erfaring at til mig kan en pioneer 2200ub vældig fint gå.. der er hverken pludren, skratten, kradsen, summen eller noget som helst i lyden..

    ja undskyld jeg bliver lidt gal, men folk kan vel forstå at når ens budget er begrænset, så går man altså ikke "bare lige" ud og køber noget til det dobbelte eller mere...


  • #6   15. maj 2011 nu er det så ikke su jeg er på.. så havde jeg haft 2500kr mere om måneden.. man kan da sagtens få pisse god lyd ud af noget til fx 1000kr.. men selvfølgelig ikke ligeså god som noget der er dyere... men vis lidt forståelse.. man skulle da mene at folk ville læse og forstå hvad man skriver..

    men jeg gider slet ikke bøvle med det, går ud og hører mig omkring det jeg kender til... gider ikke alt det bøvl herinde..


  • #7   15. maj 2011 jeg gider ikke leve for "kun" 5000 hvis jeg kan leve for 7500 med lån, og så kun betale 250kr om måneden i nogle år smiley ii min verden vil jeg mene at usb tilslutning bare er en usb tilslutning.. så længe forstærkeren og delefilteret er i orden, så skulle det nok være til at høre på... min gamle pioneer kunne man kun indstille bass, mellemtone og diskant på.. men frekvenserne var skide godt delt op, så det var egentlig meget nemt at rode med og få til at lyde ordenligt..

    så det kan godt lade sig gøre.. men jeg tror du har fattet budskabet i det, så hvad har du at foreslå i den prisklasse der hedder 1000kr plus minus...??

    desuden skal det jo lige være 1din, og alt det jo..


  • #8   15. maj 2011 så er vi gode venner igen smiley ja vil da nok lige kigge på den så smiley jaa for clarion er ikke lige det bedste....

  • #9   16. maj 2011 nu tager jeg igen min gamle pioneer radio som eksempel.. den spillede bedre og renere og klarer end den clarion jeg har fået fat i her... så tror da også selv jeg bare skal holde mig til pioneer som jeg "kender" smiley



  • #10   16. maj 2011 måske, men der er 3 udgange til forstærker osv.. den eneste grund jeg tog den var for at slippe for org-radio'en i bilen...

    det sjove er bare at den spiller SÅ meget ringere end min gamle pioneer.. fuldstændig gak.. fatter det ikke...


  • #11   16. maj 2011 så skulel da ikke mene det er en billig model... men jeg kender ikke så meget til clarions udvalg, kun at det ligger rimelig højt på skalaen for kvalitet..

  • #12   16. maj 2011 det ved jeg godt smiley jeg fatter bare ikke at en så lækker radio(og den er faktisk møg tung i forhold til andre radio'er jeg har haft fat i), så spiller den ikke godt.. og så kan den heller ikke tune sig ind på radio stationerne, der skratter den hele tiden uanset hvad jeg gør.. om jeg så tuner direkte ind på fx anr hit, voice, nova, eller bare p4.. den gamle org radio kunne fint.. men den clarion'en kan ikke.. og alt er sat ordenligt til.. tænker ldit på, om en stel forbindelse til radio'en kan være skyld i at den ikke kan modtage fm signal??

  • #14   16. maj 2011 mikkel - måske.. skal jeg ikke kunne sige...

    flarup - fordi det måske kunne ske jeg kunne få noget bedre til ca den samme pris.. desuden er den udgået, den bliver ikke produceret mere, så kan ikke købe den igen...


  • #15   16. maj 2011 jo, for det er denne model jeg havde http://avantix.dk/catalog/product_info.php?products_id=3589

    men til 1000kr som den står til, kunne jo ske man kunne få noget der var lidt bedre eller anderledes.. det eneste jeg ikke kunne lide ved den radio, var designet, og så var det UMULIGT at se noget i displayet når solen skinnede.. Men har fundet denne: http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/p_27458_Pioneer_DEH-6300UB.aspx

    det er jo ikke fordi det er særligt dyrt for den... Men er den god nok, det er jo så spørgsmålet..


  • #16   16. maj 2011 Men hvad er forskellen på dem der hedder UB og UBB til sidst?? kan ikke se eller læse hvad forskellene skulle være... o.O

  • #17   16. maj 2011 hvad med denne evt?? ved godt firma'et ikke er for godt smiley men nu var det også radio'en jeg tænkte på.. de har bare nogle gode priser på pixmania, og har aldrig selv haft problemer med dem... http://www.pixmania.com/dk/dk/8684796/art/pioneer/bilradio-deh-8300sd-cd-mp.html

  • #18   16. maj 2011 Imponerende som folk har utroligt idiotiske undskyldninger for at være nærige eller ikke have hjerne nok til at spare op... (hvis du nu vente 2 mdr. havde du måske 2000 til en ny HU)

    Nej man vil have "pissegod" lyd for 1000 kr... noget der ikke kan lade sig gøre.. men ok nu er en 2200UB ikke det bedste sammenligningsgrundlag...

    Men så kan man da kigge i udlandet... men fordi matematik var for svært i skolen, forstår man ikke lige at lægge fragt oven i prisen og varer fra USA skal der moms og told på... dvs det bliver barer dyrere at købe i udlandet...

    Mikkel P
    Snak du endelig videre med hr nærig her... for jeg har ingen tålmodighed til at hjælpe folk der ikke kan lytte til fornuft...

    PS: Da jeg gik på lærlingeløn havde jeg anlæg for 22000 i bilen... og jeg havde lejlighed og max dyr forsikring som 18 årig... så drop de dumme undskyldninger og lær at spare op som vi andre gjorde... så kunne det være du faktisk fik noget godt at lytte til.


Kommentér på:
ny HU??

Annonce