{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af anlæg. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Da jeg er ved at købe min første bil er en af mine større ''bekymringer'' anlægget jeg skal have smidt i når jeg nu når der til.

Så jeg er på forhånd begyndt at undersøge diverse ting, dog uden den store viden omkring det overhovedet.

Mit bil-valg er faldet på en polo, så anlægget skal passe til denne, og budgettet skal helst ikke overgå 10.000 kr.

Jeg ønsker et anlæg med en god balance mellem god lyd, og god bass.

Har i nogen gode råd til hvad man skal kigge efter (mærker/størrelse m.m.), og eventuelt steder i Københavns området hvor man kan både høre anlæg i aktion, samt købe dem :-)?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af anlæg.
  • #1   9. jun 2011 når du kører i din bil så kan det være ligemeget om du har udstyr for 6000 kr eller 15.000 kr .. bilen overdøver alligevel de fineste detaljer
    men det glemmer bilstereronørderne bare lige at fortælle dig.. de vil bare have dig til at snuse til deres hobby...

    og uden at få mikkel til at hyle op igen så vil jeg nøjes med at sige du skal tjekke eventuelt brugtmarked for anlæg.. der er masser derude for billige penge
    som samtidig spiller godt..

    det behøver ikke være nyt eller mega høj kvalitet.. du kan alligevel ikke høre forskellen når du ligger og kører.


  • #2   9. jun 2011 Hvis du mener det, så kontakt carsound... De har styr på det og det vil du ikke fortryde


  • #3   9. jun 2011 TechnoMulen .kan kun give dig ret ang anlæg man kan satme finde fine grejer for ok kr hvis man gider lede lidt på nettet....


  • #4   9. jun 2011 jeg har skam hørt noget ordenligt men også noget lort !
    men du har ret nu vi taler om fordomme .. du ved jo nix og nada om mig ..

    jeg kan udemærket høre forskel på om noget er noget lort .. eller det er god kvalitet
    men jeg vil vædde med at du ikke kan høre forskel på et anlæg til 6000 kr eller et til 12000 kr..
    det er min pointe.. hvorfor betale ekstra for fine hurra mærker når man kan få et udemærket anlæg som spiller udemærket ?

    som "lydnørd" burde du da netop give mig ret i at når en bil kører og larmer overdøver den netop de fleste af de detaljer som skiller bukkene fra fårene !

    da jeg havde mindst anlæg sat til i min bil havde jeg 2x4" i front og en sub bagerst .. ikke indstillet lyd eller noget .. men alligevel sad mine venner og skamroste lyden i min bil.. og mange af dem sidder selv og leger med jbl og hvad ved jeg ..
    så med mindre man er lydnørd og nægter en del af virkeligheden.. så kan man sagtens nøjes med mindre !


  • #5   9. jun 2011 jeg ved nok til at vide at det kan være svært at høre forskel hvis tingene er sat ordentligt op !
    og det burde du også vide..
    man kan sagtens få god lyd i bilen for billige penge

    vores diskution går ud på at du vil have den reneste lyd fra LP plader eller live mens jeg mener at 320 kbs mp3 er rigeligt

    bare for at sætte det i relief


  • #6   9. jun 2011 godt så er vi ved at være enige i det vi behøver at være enige i : )

  • #7   9. jun 2011 hold dig fra carsound.... nogle af deres produkter er ok, men jeg har aldrig set en dårligere installation end da de sku lave min crx... højtalerne fik stelforbindelse så de larmede helt vildt, der var generatorstøj pga dårlige stelforbindelser, kablerne lå var rodet sammen og remote var ført sammen med signalkablerne, og mit anlæg kunne ikke spille da det blev fyraften for dem... og jeg har hørt om lignende historier derfra før, så dem kan jeg virklig IKKE anbefale....

  • #8   9. jun 2011 Vibe anlæg hos www.caraudiosecurity.com

Kommentér på:
Hjælp til valg af anlæg.

Annonce