{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.936 visninger | Oprettet:

Defekt pioneer radio? Stereo fejl {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har for et stykke tid siden købt en spritny Pioneer bilradio (Pioneer DEH-2300UB) http://www.pioneer.eu/dk/products/25/121/61/DEH-2300UB/index.html
- Til den har jeg tilsluttet en MDS 4x90 forstærker som jeg har fået af en ven, til forstærkeren har jeg tilsluttet 2x JBL GTO 938 6x9 højtalere og en subwoofer som jeg også fik af en ven, men når det hele så er tilsluttet som det skal og jeg prøver at afspille noget musik via radioen selvfølgelig spiller JBL højtaleren KUN bass? samtidig med subwooferen (Det skal lige nævnes at JBL højtalerne er 3-vejs, så de skal jo spille mellemtone og diskant også) - men det gør de ikke? mit spørgsmål er så hvorfor? - Jeg har ALT sluttet til som det skal, remote til radioen, stel, pluskabel, subwooferen til 1 kanal, og så en højtaler til hver af de andre, (så der er en kanal i over, denne har jeg dog også prøvet at brokoble til subwooferen så den får 2kanaler men stadig ingen ændring) - jeg har været inde i radioen's indstillinger og kigget på om det kunne være der, balance, og funktionen der hedder Subwoofer1 men stadig ingen ændring? - Standard højtalerne kører over radioen og IKKE forstærkeren.. så hvad kan der være galt? Hvorfor spiller mine nye JBL'er ikke mellemtone og diskant men kun bass? Er det radioen eller forstærken? og hvad kan jeg gøre, på forhånd tak (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Defekt pioneer radio? Stereo fejl
  • #1   18. sep 2011 +++ De standard højtalere spiller mellemtoner og diskant som de skal..

  • #2   18. sep 2011 nu har du så skrevet det på en total forvirret måde men prøver lige.
    Har du tjekket indstillingerne på forstærkeren??
    Lyder som om den spiller med lowpass filter nemlig. Prøv på de kanaler hvor 6x9erne sidder at slå det fra hvis du kan.

    Prøv eventuelt med en anden forstærker, hvis der ikke er noget der.
    Kan være radioen men kan ikk rigtig sige noget når der er så mange forskellige variabler i dit system smiley


  • #4   18. sep 2011 Jeg har tjekke alt på forstærken, prøvet at lade den køre på low pass, og flat, samme med sub'en.
    - Tobias, Den har en RCA-Pre out, som er Rød og hvid, to ledninger til forstærkeren, hvor der også er en Rød og en hvid... ?? som er det normale til forstærkere....? - Jeg har kun en forstærker til????????? - Den ene linjeudgang er en bassudgang ja.. men kun hvis man IKKE har en ekstern forstærker til..(som også står via det link jeg sendte)


  • #5   18. nov 2011 fundet problemet? for jeg står med helt det samme:!

  • #6   5. jan 2012 Har du løst problemet... JEG HAR DET SAMME


Kommentér på:
Defekt pioneer radio? Stereo fejl

Annonce