{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg i golf 2
  • #1   2. okt 2011 vil ligge ca 6000 kr i det høre for det meste dance musik rap osv
    og det skal være noget der kan trykke godt


  • #2   2. okt 2011 Kig på Vibe på www.jariauto.dk
    Rigtig go kvalitet til prisen


  • #3   2. okt 2011 Tim R

    VIBE er på ingen måde god kvalitet...


  • #4   3. okt 2011 jeg er glad for det- synes det spiller kanon. hvad er så go kvalitet cody ?

  • #5   3. okt 2011 Tim R

    hvor meget andet har du hørt?

    Kvalitet er når man laver en subwoofer der faktisk holder til den effekt den er opgivet til... Vibe lavede en SPL enhed der hed Black Death... (Sikke en fantasi med de navne... er jo slet ikke spor plat...) Den holdte ca til det halve af hvad den var opgivet til... kunne ikke spille højt og var generelt en dårlig enhed... har endnu ikke hørt om nogen der har haft deres firkantede 6X9" Enheder der har syntes de lød godt... de lyder som om de spiller ned i en dåse samtidig med at der ingen bassgengivelse er overhovedet... Vibes Danske demobil hørte jeg for nogle år siden... det var sgu en vittighed... Jeg drillede dem lidt med at den ikke kunne spille højt... så skruede han op og så forvrængede det som sindsygt...

    Vibe laver nogle sjove ting som Linedrivers og den slags... men højttalere skulle de lade andre om...


  • #6   3. okt 2011 man kunne købe et sæt pionner ts-a 10" coax sæt til bag i. og et sæt pionner ts-e 5,25" foran... mixet med en valgfri sub og så en 4kanals og 1 eller 2 kanals til suben

  • #7   3. okt 2011 ellers så lyt til cody han har ret godt tjeck på hvad han snakker om med anlæg værtfald.

Kommentér på:
anlæg i golf 2

Annonce