{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket anlæg
  • #1   23. okt 2011 snak med BDOG herinde smiley

    han har det som erhverv og har godt styr på det smiley


  • #2   23. okt 2011 hvis jeg havde 11000.- så havde jeg købt en jbl gti bas med der mono blok der hedder 24000.1 mener jeg og så enten jbl power serie eller gti komponent sæt og en god kordensator og en radio til en 1500.- så er du satme godt dækket ind smiley

  • #3   23. okt 2011 Jeg havde brugt hver en krone på alpine udstyr smiley

  • #4   23. okt 2011 Rodek smiley

  • #5   23. okt 2011 Gør som GURLO siger, BDOG har styr på det!

  • #6   23. okt 2011 Gå ned i en bilstereo shop og lyt med dine egne ører smiley

  • #7   23. okt 2011 Junker ! Og Michael H

    jeg havde nok købt noget der var pengene værd i steder for at spilde så mange penge på den måde i snakker om...


  • #8   23. okt 2011 Gurlo

    Det er der flere forhandlere der har...

    Det er dumt kun at lytte til 1 mærke... Det er faktisk direkte idioti... Så at snakke med kun 1 forhandler er dumt når man skal ud og bruge så mange penge på nyt grej...


  • #9   23. okt 2011 Cody .

    tag dog lige at lukke engang imellem, bare fordi du kører rundt med noget du syns i din verden er det bedste, behøver du da ikk rakke alt andet ned.. jbl gti er sku et ganske udemærket mærke.


  • #10   23. okt 2011
    allan C kan godt ske du mener jbl gti er et ganske fint mærke, men hvad så med jbl power osv. der er da lige til at brække sig over. deres skringende diskanter osv.
    i øvrigt er jbl lidt ala rockford fosgate, det er mærker det hele, de er stadig ragene ligegalde med lydkvalitet, bare det kan banke en bil fra hinanden og kommer med nok skingre toner til at gøre de fleste døve.


  • #11   23. okt 2011 johnny .
    min pointe var såmænd også bare at alt hvad der har med stereo at gøre her inde på bilgalleriet, det er lidt som om at alt hvad folk har i bilen bare ikk er en skid værd medmindre det hedder det samme som det cody kører rundt med.. er sådan set lidt ligeglad med han har brugt stereo i de 10 år eller hvad han nu har, men jeg har også et par år på bagen, 14 år, men nok ikk så seriøs som han nu påstår han er..
    pointen var bare at han bare kan lukke med sit vrøvl og lade være med at rakke ned på alt og alle.


  • #12   23. okt 2011 allan C kan ikke se cody nogen steder foreslår manden at købe det samme han selv kører med. han foreslår bare manden at tage en lytter til forskellige ting istedet for at købe det mærke pjat der altid bliver foreslået herinde.
    jeg må også give ham ret, hvis jeg stod med 11000 kr til nyt anlæg ville jeg aldrig have hverken jbl, Rodek eller alpine i tankerne.
    jo måske alpine som afspiller.

    og nu da jeg så har brugt tid på at skrive dette, hvad vil du så bruge det til, du har jo en ganske anden mening, du er jo en af disse mennesker der forguder jbl fordi alle andre siger det spiller godt.
    når jeg køber anlæg så skal jeg have en lytter til det først, ellers kan jeg sgu ligeså godt smutte i thansen og sige de skal blande en pose.


  • #13   23. okt 2011 !

  • #14   23. okt 2011 johnny .

    nu ved jeg ikk hvor mange indlæg du har læst om det her på galleriet, men hver evig eneste gang jeg ser cody kommentere noget er det BARE ikk godt nok, det er helt fint og rigtigt man skal tage ud og lytte til det istedet for at tage det folk anbefaler, for der er ingen der kan anbefale nogen noget så de bare kan lide hva de ser og hører.'



  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #15   23. okt 2011 johnny

    Efter at RF har lanceret den nye POWER serie, er lyd kvaliteten løftet MEGET.....


  • #16   23. okt 2011 jeg har da 2 JBL forstærker

    en 12´´ MTX sub

    og en kondensator

    alle ledninger medfølger har været brugt ca 2 måneder og det kan du få for 3500 kr


  • #19   23. okt 2011 Thomas H det er en smagssag. Jeg synes ikke det er blevet bedre, selvom cody mener at jeg skal mene det. Cody er åbenbart som cody er, synes bare det utrolig drengen ikke kan sige tingene pænere. Der mange der føler sig stødt, jeg er skam ligeglad. Jeg har det i bilen jeg personligt synes er skide godt smiley .. Men flere ville lytte efter cody hvis han snakkede mere normalt :)..

  • #20   23. okt 2011 Mikkel P

    jo der er en thomas H her inde


  • #21   23. okt 2011 Tror du skal ha brillerne på smiley

  • #22   23. okt 2011 prøv nu og høre her drenge cody
    prøver jo bare at hjælpe ham så han ikke går ud og bruger 11000kr på noget lort som der er så mange andre som der gør så jeg kan ikke se hvad han gør forkert der


  • #23   23. okt 2011 Mikkel P

    Det skal du ikke være ked af Mikkel... jeg brændte 18.000,- kr af på MDS som mit første reelle anlæg... Det var nok det største spild af penge nogensinde...


  • #24   23. okt 2011 allan C

    har jeg noget sted, skrevet noget om hvad han skal købe? Og du må åbenbart vide hvad jeg kører med i min bil siden du mener jeg kun synes det er godt... Så fortæl mig venligst lige hvad jeg kører med i min bil... du må åbenbart vide det... fordi hvis du ikke gør bør du klappe i og komme med noget konstruktivt i stedet...


  • #25   23. okt 2011
    Dalle .

    Hva knægt... Synes du selv du har alder eller pondus nok til at kalde en der er ældre og større for dreng??? hva bassemand? smiley (Skal ikke forstås truende altså.. )


  • #26   23. okt 2011 Nææh, kan jo ikke gøre for du går rundt med en buttplug 24/7 smiley .. Tager skam intet truende seriøst eller truende herinde. Siger bare: Har du aldrig tænkt på at sige tingene anderledes? Så folk måske lytter på dig? For med den attitude så gør de sku ikke smiley

  • #27   23. okt 2011 Dalle .

    Nåh lille mand da... Dvs jeg skal være politisk korrekt og ordentlig pædagogisk så de små drenge på bilgalleri ikke får såret deres følelser og ikke får et knæk i deres i forvejen skrøbelige Egoer? Fanme om jeg gider...

    PS: Med tanke på jeg får 3-4 nye PM's hver dag fra folk der vil have hjælp så lytter folk åbenbart alligevel... De eneste der bliver sure er de små drenge med så lavt selvværd at de ikke tåler at høre sandheden uden den skal pakkes ind så deres sarte Egoer ikke lider et knæk...


  • #28   23. okt 2011 Hvad spørger de så om? hvad der er det bedste? For det bedste råd man kan gi er de skal ud og lytte. Jeg synes stadig RF er crap , no matter what u say . Det da godt du bruger dit bg til dating side, må jeg tag hatten af for.

  • #29   23. okt 2011 Lille mand? er 2 meter høj gud bevares smiley .. Jeg har intet imod dig, og kommer aldrig i det røde felt over BG smiley .. Jeg har mit anlæg, som jeg godt kan li. Men dit er jo hævet over alt smiley det må være skønt.

  • #30   23. okt 2011 Cody .

    jeg ved absolut ikk en meter om hvad du kører med, men det giver dig alligevel ikke ret til at kalde alt andet end dit eget for noget lort..
    jeg er fløjtende ligeglad med hvad du mener , men i mine øjne jbl ganske udemærket og de spiller.. i modsætning til mange andre mærker.

    og hvad dit eget ego angår, så er det virkelig noget af det mest latterlige jeg nogensinde har set.


  • #31   23. okt 2011 allan C

    Du bliver da dummere og dummere... Du har ret i et du ikke ved en meter... Det kan vi blive enige om... men medmindre du kan sige mig hvad jeg kører med kan du ikke påstå jeg kun kan lide det jeg selv kører med... Det er ren logik... Men lad os da lige modbevise din idiotisk påstand...

    Jeg elsker Mærket Morel... Jeg har aldrig haft det i min bil.. (har hørt det rigtigt mange gange dog...) Dynaudio er rigtig lækkert... Har aldrig haft det i min bil... Har dog hørt det mange gange... Hertz, Audison er super fedt grej... jeg har aldrig haft noget fra de mærker i min bil... Men har hørt det meget tit... (Kender en del forhandlere og importører... Såeh)

    og der er rigtigt meget fedt grej derude som jeg dog ikke kører med i min bil... Så hvad vil du nu påstå? har du andre påstande jeg kan få lov at skyde ned???


  • #32   23. okt 2011 Dalle .

    Jeg er OVER 2 m høj... så ja lille mand... smiley

    og nej folk spørger om ting som hvordan de fjerner generatorstøj, Hvordan de støjdæmper bedst, Hos hvem de kan lytte til hvilke produkter, kabelstørrelser, kabinetstørrelser you name it... Og man får da også den der med hvad jeg synes de bør købe... Og jeg råder altid folk til at lytte selv...



  • #33   23. okt 2011 Ja du er sej, er vist nemmest at gi dig ret i alt. Så du er tilfreds,

  • #34   23. okt 2011 Dalle .

    Dvs hvis dine argumenter bliver skudt ned så giver du op... god idé... Du var alligevel ude hvor du ikke kunne bunde... Dit spørgsmål om hvad folk spurgte om ved jeg godt var for at du ville have noget at nedgøre med... Synd det ikke lykkedes hva...


  • #35   23. okt 2011 cody, du er bare den klogeste i verden hva

  • #36   23. okt 2011 allan C

    Nej langt fra... Men klogere end dig kan jeg da se på det du skriver... Samtidig sidder du og lyver mens du skriver... Se her: "men det giver dig alligevel ikke ret til at kalde alt andet end dit eget for noget lort.." jamen det gør jeg jo heller ikke så hvorfor lyve om det? For at højne dit eget selvværd eller mangel på samme?


  • #37   23. okt 2011 Nææh, det bare 2 gang jeg ikke gider diskutere smiley det er BG. Så gider ikke bruge min tid på at "vinde" en battle over dig. Er skam ligeglad.

  • #38   23. okt 2011 jeg har masser af selvværd cody, det er muligt du er klogere end mig, og derfor gør det jo naturligvis til bilstereo kongen på bilgalleri og kan tydeligvis svine alt og alle til.

  • #39   23. okt 2011 Dalle .

    Vinde en battle?
    1: Der er ingen battle... Du kan ignorere måden jeg skriver og forholde dig til facts lige som et intelligent menneske ville gøre... Eller du kan klynke over mit grimme grimme sprog, som en prettyboy uden selvværd ville gøre...

    2: Jeg har flere gange fortalt at jeg er pisseligeglad med om folk kan lide min måde at skrive på... så hvorfor blive ved med at nævne det? Er det for svært at forstå de første gange jeg skriver jeg er ligeglad?


  • #40   23. okt 2011 allan C

    Du kan umuligt har ret meget selvværd hvis du bliver så stødt over at en person du ikke kender, Skriver grimt på nettet... En person med et højt selvværd ville bare se på facts og ignorere skrive måden... Såeh hvordan er det nu du gør?


  • #41   23. okt 2011 Haha det god griner.

  • #42   23. okt 2011 Dalle .

    jeg griner også..


  • #43   23. okt 2011 Siger manden uden briller smiley

  • #44   23. okt 2011 Dalle .

    hvis man har perfekt syn har man jo heller ikke brug for briller jo...


  • #45   23. okt 2011 Snakkede ikke til dig cody.

  • #46   23. okt 2011 Dalle .

    Nej du Snakkede slet ikke til nogen... Du skrev... og du skrev til mikkel så vidt jeg kan se... og jeg skriver bare at han ikke har brug for briller...


  • #47   23. okt 2011 Nej for du har evig ret haha det så nice. No matter what, så har du ret.

  • #48   23. okt 2011 Jeg synes det er en latterlig diskution...

    kan i ikke tage dem i pb, så vi andre slipper for at blive bombarderet hele tiden, på forhånd tak smiley


  • #49   23. okt 2011 Gurlo

    Jo det har du ret i vi er kommet alt for langt ud... jeg stopper her... af ganske naturlige årsager, skal op på arbejde i morgen så skal jo sove...


Kommentér på:
hvilket anlæg

Annonce