{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

anlæg driller {{forumTopicSubject}}

Hej bg, er der nogen der ved hvorfor min sub ligepludselig er begyndt at spille musik istedt for kun at være bas, har haft den ude af bilen i 2 dage og efter den er kommet i igen er den begyndt at spille musik osse, er der nogle der ved hvorfor, har rodet med det og kan ikke finde fejlen, håber der er nogle der kan hjælpe..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg driller
  • #1   26. nov 2011 jo jo men den plejer ikke at spille selve musikken osse, men har prøvet og indstille på den som en gal men det er stadig det samme som den altid har stået på da den virkede, men det må være en ommer i morgen igen hvis det bare er det der skal indstilles..

  • #2   28. nov 2011 Så er det forsøgt med forstærkeren men uden held, så er der andre ting der kan være galt, kan det være en kontakt der hænger eller hvordan, syntes skiseme det er underligt.

  • #3   29. nov 2011 så må det være en defekt en for jeg har prøvet alt, men hvis det nu bare var en fejl 40 ville det være fint.

  • #4   29. nov 2011 Nej forstå mig ret men jeg har prøvet det du sagde, men stiller det jo selvfølgelig tilbage når der er prøvet noget af det men lige den knap syntes jeg ikke lige jeg kan finde, der er 4 knapper man kan rykke med men desværre uden held, så det kan da godt være der skal en ny til.

  • #5   29. nov 2011 Jeg må prøve en gang til, bare mærkeligt, har haft pillet subben fra en gang og da den blev kuplet til igen var den gal, og det er jo kun 2 ledninger det drejer sig om.

  • #6   30. nov 2011 har du sat subben rigtigt til på forstærkeren, altså brokoblet, og ikke som "en højtaler" på kun f.eks. venstre side.

    hvis du spiller musik og ændrer på balancen mellem højre og venstre side, kan du så få musikken til helt at forsvinde i subben når der er skruet helt til den ene side?


  • #7   30. nov 2011 Kim - En sub SKAL ikke brokobles for at fungere. Hvad hvis det er en 3 kanals forstærker han har, hvor han bruger 1 + 2 til front højttalere og kanal 3 til sub??

  • #8   30. nov 2011 enig, bare mig som var lidt hurtig til at skrive ;o)

  • #9   30. nov 2011 :)..

    Giver Mikkel ret, det er sikkert pga. den ikke fungere som LPF mere. Men det kan godt være en indstilling på din radio som er sat forkert, hvilken radio er det?


  • #10   1. dec 2011 Så tror jeg jeg fandt fejlen, det var i radioen den var galt med, det var inde i det der lpf eller hvad der lige stod, den stod på flat og den har jeg rygget ned på 80 herts så nu lyder det bedre, tak for hjælpen gutter, det var pænt af jer.

Kommentér på:
anlæg driller

Annonce