{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

DLS UR12 kabinet og erfaringer? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal muligvis købe en DLS UR12 (evt. nogen som har en brugt tilsalg som er 100% ok?), men er itvivl om kabinet størrelsen. Jeg har fået fortalt at kabinettet til denne skal være et med basport, for overhovet at kunne få den til at give et godt punch.

DLS foreslår et kabinet med 3" basport på 27 liter, men DLS's eget kabinet er på 32 liter (og koster 999 kr. hvor alle andre kabinetter rundt omkring ligger på 300-600 kr.), hvilket jeg har fået fortalt også skulle være ok til denne sub, men jeg syntes godt nok at dette kabinet er noget for stort at sætte ind i bagagerummet (B:53, H:36, D-bund:31, D-top: 21) - specielt bredden er jeg lidt utilfreds med, da den jo så fylder over halvdelen af bagagerummet!

Jeg har søgt rundt omkring og de fleste kabinetter jeg kan finde i 12" er enten lukkede kabinetter eller større end de 32 liter. Så derfor søger jeg en som har forstand på at udregne et andet kabinet til mig med denne sub på 27 liter som foreskrevet men som er noget mindre i bredden men så evt. et par cm. højere og noget dybere, da jeg så selv må få fremstillet et kabinet i rette størrelse?

Derudover: Hvilke og hvor store kabinetter har folk erfaringer med til denne DLS UR12?

Vil jeg kunne få et ordenligt resultat med denne sub sammen med min Audison LRx 5.600 som vil give den 1x240W RMS i 2ohm?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DLS UR12 kabinet og erfaringer? HJÆLP!
Kommentér på:
DLS UR12 kabinet og erfaringer? HJÆLP!

Annonce