{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

avic x1bt hjælp {{forumTopicSubject}}

Har li investeret sådan en brugt

Men efter den er kommet i er der meget generator støj og var der ikmed min anden radio men kun når bilen er tændt eller blæseren ude bilen tænder hva kan det være?



Og så andet spg. Har koblet det til men kan kun vælge cd og radio. Ik aux som jeg har koblet til på High away boksen eller få nr til og virke med at trykke på knappen


Håber nogle vil hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  avic x1bt hjælp
  • #1   6. jul 2012 Du skal nok have lavet en kraftigere stelforbindelse til den, da den højst sandsynligt kræver lidt mere end din gamle HU gjorde smiley
    Hvis ik det hjælper kan du være uheldig at stelbanen er brændt på radioen, da den ikke er det stærkeste på den model.

    Det andet mener jeg skal kobles til ind i undermenuen på HU'en...
    Og det kan jeg sgu ik lige huske hvordan man kommer ind til, enten kan du bare gå ind i indstillinger og finde noget AUX, der skal stå til ON eller også skal du slukke radioen og så gå ind i indstillinger, så kan du åbne for lidt flere indstillinger, nemlig smiley


  • #2   6. jul 2012 Ind i menu og slå aux til

  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    apr 2008

    Biler: 1 Emner: 15 Svar: 32
    #3   7. jul 2012 har samme hu hvor der også var meget støj og det var fordi stelbanen i radioen var brændt af du kan få det ordnet for ca 500kr

  • #4   7. jul 2012 fandt ud af at lave det selv:)



    men andet spørgsmål som håber i ka hjælpe med


    hvor helvede sætter man aux ind henne?
    har prøvet og kigge mig frem men lykkedes sku ik,


    er det bag radioen eller på high away boksen for har prøvet på boksen men hjalp sku ik,

    og har slået det til inde i menuen


Kommentér på:
avic x1bt hjælp

Annonce