{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Rasmus P
Rasmus P
Tilmeldt:
8. sep 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp til bass og forstærker {{forumTopicSubject}}

Hey BG.
Har lidt problemer da jeg ikke har så meget styr på det med anglæg.
Ville høre om man blev skuffet hvis man købte sådan en bas.
Hvor mange watt skal man evt op på før det spiller ok?

V

Rainbow Cyclone V12 er en helt ny 600 Watt 12" (30cm) basenhed fra Rainbow, som er monteret i et 22mm MDF-kabinet.

Effekt RMS/Max: 300/600 Watt

Total impedans: 4 ohm (mono)

Mål (BxHxD) 51cm x 32/18cm x 40cm

Vægt: 16 kg

Og hvordan med når man har en bas om man SKAL have en forstærker eller man kan køre uden?
Evt. hvilken forstærker ? skal den have et bestemt antal kanaler?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til bass og forstærker
  • #1   8. sep 2012 Du skal bruge en forstærker til din subwoofer. Hvis du kobler den direkte til din HU (radio) risikerer du at smadre både HU og subwoofer. Og til sådan en subwoofer, skal du bruge en forstærker der kan levere 300 RMS watt i 4 ohm. smiley

  • #2   8. sep 2012 Man bruger altid en forstærker til en subwoofer, en 2 kanals hvis du kun vil forstærke din bas og ikke de almindelige højtallere, ellers køb en 4/5/6 kanals, så har du altid mulighed for at koble andre højtallere på forstærkeren.

  • Rasmus P
    Rasmus P Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   8. sep 2012 Ok mange tak det var alt hvad jeg vil vide smiley pånær, Tror i den bass der er beskrevet kan give en ok dunken i øren? smiley

  • #4   8. sep 2012 Det kan den helt sikkert. Det er ikke den vildeste bas, men til prisen er den nu fin. Tag evt ind til din nærmeste carsound og hør den. Har for nyligt købt ny bas, og lyttede på 4 forskellige, inden jeg fandt den rette. De vil også kunne fortælle hvilken forstærker der ville være optimalt, til det prisleje du har planlagt:)

  • Rasmus P
    Rasmus P Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   9. sep 2012 ok tak for drenge smiley

Kommentér på:
Hjælp til bass og forstærker

Annonce