{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Hjælp i nærheden af taastrup! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg har lige sat anlæg i min bil og der lader til at være noget galt, jeg har dobbelt tjekket alt... men noget er der jo i vejen.

Det ikke første gang jeg sætter anlæg i forresten!

Så ville høre om der var nogen i nærheden af taastrup som havde tid til at kigge på det imorgen?

Mvh frederik smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp i nærheden af taastrup!
  • #1   8. feb 2013 En god idé at sige hvad problemet er smiley

  • #2   8. feb 2013 Ja fortæl hvad problemet er .. det kunne være nemmere at hjælpe dig.

  • #3   8. feb 2013 Jeg er fra taastrup og kan hjælpe smid en pb.

  • #4   8. feb 2013 Mit problem er at det ikke spiller ordenligt det som om jeg har byttet om på + og - hvis i forstår? Det spiller tomt agtigt. Og hvis man fyrer op for bassen og volumen kradser på en Tom måde

  • #6   8. feb 2013 Dårlige forbindelser sådan umiddelbart - og du er sikker på du ikke bare er blevet skuffet over dit indkøbte grej?

  • #7   8. feb 2013 Nej fordi sagen er den at før jeg satte mit nuVærende anlæg i havde jeg et set-up magen til det eneste forskel nu er at jeg har købt en ekstra sub og stærkere forstærker så det kan kun spille mindst lige så godt eller bedre.

    Og mit "gamle" spillede helt fint !


  • martin d
    martin d Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 83
    #8   8. feb 2013 Det lyder som en fase fejl


  • #9   8. feb 2013 Fase fejl?7

  • martin d
    martin d Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 83
    #10   8. feb 2013 Det vil sige at højtalerne ikke spiller i samme retning og så bliver lyden diffus og basen bliver kvalt.
    Det du skal gøre er at få dem spille sammen (få plus og minus til side rigtigt,er du ikke sikker på hvad der plus på din højtaler så set et 1,5V din højtaler hvis membranet hopper ud så sider batteriets plus på højtalerens plus hopper den ind så sider den på højtalerens minus


  • martin d
    martin d Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 83
    #12   9. feb 2013 Ved at sætte et 9 V batteri til en højtalere med en modstand på 4 Ohm så får den en effekt på 20,25 W og den skal ikke side det læne før det kan skade højtaleren dog er det muligvis at gøre det på støre basser.

  • martin d
    martin d Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 83
    #14   10. feb 2013 Det er også en elektrisk modstand i batteriet at tage højde for smiley men sådan kan blive ved. Men som tomfiner regel så bruger man 1,5 V til almenlige højtalere og jeg lytter mig til fasen på bassen da det er ikke altid at den kører med samme fase elektrisk da afstand og afstand kan have en betydning mage radioer har en funktion som skifter fase på sub. Dog skal man køre samme fase på basserne hvis man har mere end en.

  • #16   11. feb 2013 jeg pillede det hele fra og satte det til igen forfra og triple tjekkede det hele og nu spiller det smiley

Kommentér på:
Hjælp i nærheden af taastrup!

Annonce