{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

GOLF III {{forumTopicSubject}}

Hey har en gammel Golf III fra 94...
Da de normale standard højtalere er lige i underkanten af mit behov prøver jeg at finde den billigste løsning til en bare nogenlunde opgradering.
Det jeg tænker er at smide nogle højtalere i hattehylden, og gøre så de spiller højere end resten, så det skulle overdøve det andet for bedst mulig kvalitet.
Nogen der har nogle forslag til eventuelle højtalere (søger det billigste af det billigste pga penge-mangel)
Eller andre ideer til at optimere det, billigt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GOLF III
  • #1   4. mar 2013 Hvorfor mener du at det bliver bedre af at de bagerste overdøver de andre?

    Kender en der har 2 6x9'ere i hattehylden over radio, lyder ikke helt dumt, selvom det er lidt underligt at alt lyd kommer bagfra..


  • #2   4. mar 2013 Prøv at finde et brugt komponent sæt i marked, det vil lyde meget bedre og kan ikke koste det store...

  • #3   4. mar 2013 med eller uden plads i dørene foran?
    ellers en en god hu. (der er forksel på kraften af forstærkeren i alpine. pioneer. og clarion. efter min erfaring er clarion den med mest power)

    boston 4" i indstrument er ikke dumt. eller boxter black attack billigt og fungere ok.
    har du plads så et et 6.5compo sæt ikke dumt til fronten... mellemtone i døren discant bygget op hvor 4" sider.

    men hvs penge mangel er problemet så sku du nok overveje at sælge din golf III det er en lorte bil der ofte gå istykker (mine erfaringer) anlæg er en luxus udgift ikke et must have spare heller de 500kr til noget nædvendigt.


  • #4   4. mar 2013 Bjørn, det er min første bil og har sku ikke så meget forstand på hvordan det skal pladseres for at lyde bedst, det er bare et forslag jeg har fået smiley

    Sø-Propel det kan godt være at anlæg er en luxus udgift, men jeg har ikke behov for verdens største anlæg som resten af byen kan høre smiley


Kommentér på:
GOLF III

Annonce