{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rns 510 replica navigation
  • #1   8. maj 2013 siger ordet "replica" ikke det meste i den sammenhæng ?

    køb da hellere et lækkert 2-Din fra Pioneer eller noget og en ramme


  • #2   8. maj 2013 Kina

  • #3   8. maj 2013 Replica behøver ikke at være dårligt. Kan i uddybe hvorfor det er noget kina gejl?


  • #4   8. maj 2013 ikke samme ydelse, ikke samme gode skærm, ikke samme bygge kvalitet..
    ikke samme system.. android -.-, sløvt system, ikke samme touch respons, ikke samme lydkvali, dårlig forstærkning, formegentlig ubrugelig, eller slet ingen signalforstærker så du ligeså kan glemme alt om at høre ordentlig radio.
    og hvis du overvejer en af de replica til 4000 så køb dor for faen hellere den ægte brugt på ebay til samme penge ?!


  • #5   8. maj 2013 Okay hvad system køre de normalt på end andriod?

    Så bare der var en herinde der havde en til salg for 3500.

    Men det er også brugt så jo, så aner jeg jo ikke om det har ridser eller noget?


  • #6   8. maj 2013 en replica ligger omkring 4000, så 3500 er alt for dyrt... især når du brugt kan få en original til de penge.

  • #7   8. maj 2013 jeg er ikke helt med ? en replica koster 4000 så 3500 er alt for dyrt? smiley

    Okay jeg må kigge lidt så.

    Har du selv set replicaen med egene øjne og øre?


  • danny o
    danny o Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #8   8. maj 2013 hej stian hvis du køber en så vær sikker på at der er et forum et sted på nettet hvor du kan søge hjælp når du får problemer med den. og så vær sikker på at du kan downloade nyt firmware til den også så lur dig om en extra gang inden du køber den given model.

  • #9   8. maj 2013 Ja hvis den du kigger på er en brugt replica til 3500 så vil jeg mene at det er en høj brugtpris når den koster 4000 for ny.
    Hvis det er en "ægte" til 3500 er den god nok


  • #10   8. maj 2013 Havde en i min gamle touran og var super tilfreds med den og den ku alt og virkede godt den stod til 2600 k på ebay . Har lige bestilt en ny til 2600kr igen til min nye touran jeg kan kun Anbefale den hvis man ikke lige har til en original så kan man sagtens leve med den er lidt og det meget lidt syns jeg den er dårligere
    Mvh Kasper


  • #11   8. maj 2013 Kan kun anbefale en org rns 510 - så er det hele intergreret, det eneste der virker 100, der er en på DBA eller G&G til 4500

  • #12   8. maj 2013 Okay rart der er nogle der selv har haft og var tilfredse.

    Danny o - okay det havde jeg ikke engang tænkt på, hvordan opdatere man så sådan en? Og virker den ikke hvis ikke man opdatere?

    Har godt set den originale nu. Hmm. Jeg har læst at nogle anlæg kan tappe strøm fra Seat Altea, min er fra 2005. Kommer det på tale med nogle af disse anlæg?


  • #13   8. maj 2013 Ville aldrig spille penge på en replica, de kina kopier jeg har set, har været direkte jammerlige..

    Den orginale er i så lav pris at det aldrig kan betale sig det andet.

    Men nej jeg har med garanti ikke prøvet alle kopierne der ude, der kan sagtens eksistere en der er super og bedre end den originale. Men af dem jeg har set så har de været spild af penge.


  • #14   9. maj 2013 Du kan blive nødt til at skifte can gateway hvis den er nyere end din bil, så hvis du køber en model a,b eller c burde der ikke være problemer

Kommentér på:
rns 510 replica navigation

Annonce