{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.904 visninger | Oprettet:

Opel Zafira A - mere lyd / bas - gode forslag ønskes {{forumTopicSubject}}

Hola Alle

Som bekendt, er jeg nu den glade ejer af en Opel Zafira. Jeg er rigtig glad for bilen, men jeg synes der mangler lidt lyd i bilen. Derfor søger jeg her gode råd og forslag til hvordan jeg kommer videre.

HU er indkøbt, da den originale radio havde en kedelig tendens til at gå på MAX volume helt af sig selv. Jeg har derfor fundet en herlig JVC HU.

Det jeg savner mest, er noget mere bas og i anden række mellemtone. Jeg går derfor med tanker om at udskifte de originale højtalere til noget, der kan noget mere, uden at der skal eftermonteres en forstærker, da projeketet vil blive for omfattende.

Jeg ønsker ikke at spendere hverken halve eller hele bondegårde på projektet. Dog er jeg dog så kræsen, at jeg hverken ønsker Z eller X sound fra Mr Hansen.

Så vidt jeg kan se, har bilen 5,25 højtalere i de bagerste døre og 6,5" i de forreste - men - jeg er ikke sikker. Så - hvis der er nogen der ved noget mere konkret, må de gerne lade mig det vide.

Så - hvis der er nogen der har et par gode forslag til et par nye højtalere til min zafira, siger det storbarmede egern tak for alle gode indputs :))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Zafira A - mere lyd / bas - gode forslag ønskes
Kommentér på:
Opel Zafira A - mere lyd / bas - gode forslag ønskes

Annonce