{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

hifi montering jylland? {{forumTopicSubject}}

Hej

har lige fået en ny Kia picanto.
og det originale anlæg spiller a kort.

skal have udskiftet front og baghøjtallerne samt monteret en aktiv sub under et sæde. Men beholde den originale radio.

hvor finder man en hifi shop der sælger enhederne og montere dem? Så man kan skrive til dem og få et komplet tilbud.

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hifi montering jylland?
  • #1   22. maj 2013 du kunne starte med at skrive hvor du kommer fra


  • #2   23. maj 2013 du skal nok have fat i noget privat. og så skal du have fat i noget lineout convertere for at få en phono udgang fra radioen til subben. så får du dog et problem med at den sluger signal fra højttalerkablerne, så der vil det være en god idé med endnu en lineout converter, og så en 4 kanals til højttalerne, men så bliver det jo pludseligt sværere end beskevet.
    Ville anbefale du bare købte dig nogle rigtigt gode komponentsæt og droppede den aktive, da det efter min mening vil give det bedste resultat smiley
    Jeg kan dog godt lide bass, og synes godt man kan mangle lidt af bagagerummet til at få god lyd smiley
    Har ikke styr på en original radio i sådan en kia, men da jeg monterede anlæg i min vens mazda 2, skiftede vi hele midterkonsollen ud med en integreret multimedie enhed jeg købte hjem fra kina. Der er alle de udgange man får brug for, samt alt i gps, bluetooth osv. kostede ca. 3000 kr inkl fragt og told.
    Så smækkede vi nogle billige hertz energy fuldtoner i dørene, og et voldsomt ground zero sub system bagi. Han sparer i hvert fald ikke så meget på højttalerne fremover smiley


  • #3   23. maj 2013 Kommer fra horsens, men kører gerne efter det i det jyske.

    og vil gerne beholde den originale radio, for og holde det originale look - selvom det ville være bedst og skifte den rent lyd mæssigt.


  • #4   23. maj 2013 er også fra horsens smiley

  • #5   23. maj 2013 Kan da ikke passe der ikke er nogle hifi forhandlere der tilbyder montering? smiley



  • #6   6. feb 2014 Godt nok en gammel tråd, men prøver alligevel..

    - Fundet nogle der kan montere sub under sædet og højtalere i 4 døre?

    Også fra Horsens..
    Kia picanto 2005, med indbygget diskanter

    Tænker på :
    Aktiv sub http://autofix.nu/produkter/85-aktiv-subwoofer/6345-alpine-swe-1200-aktiv-subwoofer/
    Forhøjtalere : http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=4092&pk=1

    Muligvis også i hattehylde for mere fylde


Kommentér på:
hifi montering jylland?

Annonce