{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Daniel M
Daniel M
Tilmeldt:
6. nov 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Højtalere & Subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg står, og skal til at investere i et anlæg til min bil.
Men jeg er i tvivl om hvad jeg skal købe.
Jeg har fået foræret en Alpine MRV-F357 forstærker, som skulle være god? den er dog halvgammel.

Jeg har kigget en del på Kenwood højtalere, og fundet frem til disse:
http://www.computersalg.dk/produkt/577250/kenwood-kfc
Og synes umiddelbart de ser fornuftige ud.

Jeg er dog ikke sikker på, at overstående er den bedste løsning, og vil derfor høre om der er nogle herinde som har et bud, på hvad der ville være bedst at smide i bilen?

Skal, i første omgang, bruge 4 højtalere, 2 til dørene, 2 til hattehylden, og en subwoofer. Har ca. 10.000 at gøre godt med pt.

Pfh tak!

//Daniel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtalere & Subwoofer
  • #1   2. jun 2013 Nu spørger jeg nok dumt... Men hvorfor vil du have højttalere i hattehylden?? Lyden skal da komme forfra og ikke bagfra... Fokuser hellere på fronten..

    Nå, men lad os komme til det.. Kig på mærker som Audison, Hertz, Ground Zero, Gladen... Det er nogle fine mærker... Der er sikkert flere, men kan ikke alle på stående fod... smiley


  • #2   2. jun 2013 Står i næsten samme situation.

    Men jeg vil have en 2 x 10 sub bag i, 2 stk 6,5'' i hattehylden og foran sidder der allerede 2 stk 6 3/4 foran. Men de er virkelig noget lort! ved 10% vol. så skratter bassen ;D De er så også fra 1996

    http://www.discoworld.dk/product_info.php?products_id=71398
    Ved godt skytec ikke er det bedste men lige nu er det den pakke jeg satser på medmindre jeg finder en anden bedre pakke til samme prisklasse


  • #3   2. jun 2013 ¤|GreenXstreaM|¤

    Kig på hilmars audio... Der er også billige pakker..


  • #4   3. jun 2013 Dumt at sætte højttalere i hattehylden. Trykket fra subben vil ødelægge højttaleren i hattehylden. Godt komponentsæt foran og sub bagi. Så spiller det max

  • #5   3. jun 2013 Fandt en okay og billig pakke her
    http://www.ice-shop.dk/komplet-bilstereopakke-p-1356.html


  • #6   3. jun 2013 Forstår personlig ikke hvad i vil med Ground zero. Alt det Ground zero jeg har hørt lyder da af helvede til

  • Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #7   3. jun 2013 Tak for alle svar. Er dog ikke interesseret i den 'billigste' løsning, vil gerne betale lidt ekstra og så få noget virkelig fedt smiley

    Har hørt noget Ground Zero på en messe og var ikke super imponeret over det.
    Men de fremviste også mest subwoofers.

    Det er en forholdsvis stor bil, med et kæmpe bagagerum, derfor tænkte jeg at det muligvis kunne gå med højtalere i hattehylden? Det er en Chevrolet Impala fra 1966.

    Mht forstærkeren, som jeg fik, Alpine MRV-F357 forstærker, er den noget værd? Eller er det bedst at inverstere i en ny?


Kommentér på:
Højtalere & Subwoofer

Annonce