{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  High low converter
  • #1   29. jul 2013 Den rigtig løsning er altid bedre, jeg syns de er noget pis

  • #2   29. jul 2013 Du kan godt købe nogle gode nogen... Audison har deres SLI, Mosconi har en HLA-sum (mener jeg den hedder, dog er det til aktive systemer)

    Det vil sagtens kunne fungere, men jeg vil mene du vil få mere ud af en HU med de nødvendige udgange..


  • #3   29. jul 2013 Jeg har lige forsøgt mig med en Audison SLI4, i min zafira for at forsøge at holde det originale design... Og det fungere faktisk ganske fint... Havde regnet med pivringe lyd og meget støj, hvilket dog er ganske minimalt, samt at lyden er ganske ren(Af hva man nu kan forvente)... Men no doubt en ny headunit med det nødvendige vil være den bedste løsning... Men man kan sagtens få det til at fungere til rimelighed...

  • #4   29. jul 2013 Er det en ny bil hvor det hele er indbygget vil jeg også have High low converter. Gammel bil ville jeg skifte huen

  • #5   29. jul 2013 En HI-lo converter er ikke så dum en idé som mange tror... Audisons og Mosconis er nogle af de eneste der er værd at bruge penge på... resten er bare til at tilføje mere støj med...

Kommentér på:
High low converter

Annonce