{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.210 visninger | Oprettet:

Kenn fra Mobilteknik {{forumTopicSubject}}

Jeg fik for et års tid siden opgraderet e60'erens Navi fra lille model til den store professional Navi med stor skærm og fik så tilbudt diskanthøjtalere til en fordelagtig pris da han bemærkede at bilen ikke havde dem
Jeg fik aldrig rost ham men jeg synes at han fortjener at blive rost for det arbejde han laver samt den service han yder og de priser han giver
Min far havde lige købt bilen da jeg besluttede at der sku stor Navi på
Jeg blev anbefalet at få det gjort hos Kenn og det gjorde jeg så da jeg hurtigt ville have det lavet, og det var ikke noget jeg på nogen måde har fortrudt
Det er så rart at være på hans værksted (dengang var det i Glostrup, men nu har han udvidet så han har et større værksted i Hvidovre)
Den hyggelige stemning der var når man tog forbi ham gjorde at man hele tiden fik lyst til at lave noget på sin bil
Til start bliver man inviteret ind på hans kontor og tilbudt kaffe og smøger hvis man ryger. Så fortæller han om din bil, og hvad Du kan få lavet på den
Han fortæller lidt om andres projekter på deres biler og viser dig rundt i værkstedet og fortæller om hvordan det foregår
Derefter går han så igang med din bil mens du venter (mm det er et større projekt du vil få lavet)
Han starter med at tænde en blæser i værkstedet så temperaturen er sådan at man kan arbejde på bilen uden at den er for kold eller for varm. Det i sig selv fik mig til at tænke at der er styr på tingene her
Så går han igang med at pille udstyret ud og sætte det nye ind og det går som smurt. Det er meget kompliceret men han gør det så perfekt at man ved at han kan sit kram
Når han så er færdig så tilbød han mig gratis fejltest af bilen da den var blevet købt for nyligt og han bemærkede at min interiørliste var helt slidt så han havde en som han ikke skulle bruge til noget så jeg fik lov til at få den
Derefter fik jeg at vide at hvis der kom nogle opdatering til det han har lavet på min bil (CCC navi) ville jeg få det opdateret gratis
Så bad jeg ham om at tage en prøvetur i bilen for at give sin mening
Det gjorde han så og han bemærkede en fejl som jeg fik lavet på garantien hos min forhandler
Den nye Navi gav mig en helt ny oplevelse af bilen og musikken spiller nu perfekt med diskanthøjtalerne som han anbefalte
Det skal lige siges at de er originale og helt nye og kostede mig 4-5 gange mindre end hvad Bmw ville have for det
Idag er jeg 100% tilfreds for det jeg har lavet hos Mobilteknik og glæder mig til snart at skulle købe opdatering af bilen og kodning af mine nye baglygter som jeg fik som gave
Jeg synes virkeligt det skulle ud da han virkelig gav mig en god kundeoplevelse
Det skal lige siges at hvis man vil tale med ham og få et tilbud, så skal man forbi hans værksted og lade ham se bilen først så han ved hvad den har og hvad den er forberedt til inden han kan give en pris
Kom evt med jeres oplevelser hos ham smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kenn fra Mobilteknik
Kommentér på:
Kenn fra Mobilteknik

Annonce