{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

lidt mere lyd fra avensisen hvordan?? {{forumTopicSubject}}

hej bg.


jeg har denne avensis 2.0, årgang 2000 som jeg vil have noget mere lyd af, har tænkt mig at købe noget simons sportsudstødning, også ved jeg ikke hvilket filter der skal i??

er det noget KN eller hvilket, har søgt efter KN men ikke til at finde til lige præcis min model??

nogen der kan hjælpe med en go løsning, og evt link til det der skal haves har søgt bredt men der er ikke noget til t22 smiley mest til t25 og t27


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt mere lyd fra avensisen hvordan??
  • #1   7. sep 2013 Jeg har et simons 2.5" rustifri system med mellempotte+bagpotte, og det brummer rigeligt uden filter eller noget, det er jo mere hvis du vil have brølet når den får spaden i bund smiley

  • #2   7. sep 2013 jamen så er det nemt, har tænkt mig at købe dette sæt

    http://www.biludstyr-shop.dk/default.aspx?load=main&data=productinfo&key=00t3h0

    men der står ikke noget med om det er 2 eller 2,5"

    vil dette sæt være nok også med anden bagpotte??


  • #3   7. sep 2013 2,5"? Nu er det altså ikke en stor turbo motor med 500 ponyer der skal have fri udblæsning i din avensis. Så 2" går nok også lige. smiley

  • #4   7. sep 2013 Men hvorfor...? Det en Avensis... Cruiser!

  • #5   8. sep 2013 Ja ja ved godt det ikke er en top tunet bil, men aligevel vol man godt have noget nyt udstødnings system, når det aligevel skal skiftes den er gennem hullet den standarde, så hvorfor ikke prøve sport, hvem kan ikke lide det ud over gamle folk, vi er unge mennesker, det er jo ok stor motor ikke en lorte punto med sølle 1.2, så havde jeg nok ikke gjort det.?

    Man kan jo ikke læse i linket ved varen, om hvor Hvidt det er 2 eller 2.5" det er det jeg vil høre her alt det andet ved jeg ...

    Jo altså Avensis er der skam nok skub kan ikke se hvorfor man ikke kan lave noget mer ud af den ..


  • #6   8. sep 2013 hvis det kun er lyd du er efter, så er det da bare at skifte bagpotte til en simoms gennemstrøms potte. den koster en 3-400kr helt ny, sæt en pæn rørhale på, og så køre det for dig,

  • #7   8. sep 2013 Nej men, det er både lyd og nyt udstødnings system,det der er på nu er der lidt huller i, og vil skam meget hellere have nyt system,så jeg ikke om 2 dage skal have det svejset og lappet det tager tid og i mange af tilfælde holder det kun kort tid, bedste løsning er nyt på ....


    Fik aldrig svar på det oprindelige spørgsmål, her i bg igen sikke en skod vane folk har, til at fortælle hvad jeg skal og ikke skal istedet for at svare på det der bliver spurt, så typisk, så må man selv.


  • #8   8. sep 2013 Så er det da bare at købe det? Så er det da røvlige meget om det er 2" eller 2½", du for et nyt system der siger lidt mere, bum slut færdig. smiley

    Ellers så send dem en mail...


  • #9   8. sep 2013 okay jeg sender mail tror også er bedre end HER INDE !!!

  • #10   15. sep 2013 Sættet er 2,5". Har selv købt det til min Avensis..
    Men du skal ikke forvente nogen lyd af det. De værste 3000kr. jeg har smidt efter bilen. Har lige fået en anden bagpotte en ad døren igår, som kommer på i stedet for. Nøj, hvor jeg glæder mig! Det Simons der, er lige til at smider over højre skulder.


  • #11   15. sep 2013 okay så sættet der dur ikke, siger du men, man har jo et udvalg mellem 20-40 bagpotter til sættet hvor jeg tænker det kunne gøre en forskel ???

    sætter du så anden bagpotte på de rør man får til det sæt ??

    hvilken potte evt??


  • #12   15. sep 2013 hvis det ikke er seriøst så hold det for dig selv, gider ikke noget kedeligt morfar noget det skal sku være lidt sporty i det

  • #13   15. sep 2013 Jo, det dur skam. Det passer da. Men du får ingen sporty lyd som giver "opmærksomhed" hvis det er det du er ude efter. Og det du kan vælge imellem er jo kun "rør-halen" altså afgangen på potten. Giver en forskel på lyden.
    Har endda fjernet mellem-potten på det Simons sæt, bare for at det skulle give LIDT mere lyd.
    Har bestilt denne; http://www.astina.dk/udstoedninger/universal-udstoedning-rustfri-n1-polished-tip-p-112920.html?cPath=179_402
    som jeg skal have monteret.
    Så har sådan set givet 3000kr. for det bette stykke rør med bukket på, som ligger i midten af billedet. Mellempotten er væk da den tog for meget af lyden og bagpotten ryger også da den heller intet siger. Så det eneste som jeg har brugt fra det sæt, er det bukket stykke rør. Køb dig en universal og svejs på i stedet.


  • #14   15. sep 2013 ja okay, så det vil være som standard udstødning at få det sæt som du siger, men jeg havde tænkt på et fra astina også før jeg tænkte på den simons sæt, og der tænker jeg bare hvordan er det forhold til lovene, og kan det synes med sådan en bagpotte der, for det er da klart noget jeg vil hvis det er smiley

  • #15   15. sep 2013 Det kan godt synes med sådan en potte, bare den ikke larmer og forurene mere end den må.

  • #17   15. sep 2013 Stalin du er da en fed morfar ikke andet, har du kørt en Avensis før ??

    Kan høre du tydeligvis ikke har det så hvorfor snakker du om en bil du ikke kender til den er meget mere sporty end din morfar spand den har rigtig gode egenskaber en ung gut søger så du kan godt droppe dit snak iden nogen erfaring om denne bil


  • #18   15. sep 2013 Det er godt med dig , du går ikke nok op i det som de unge, tydeligvist, så har du sikkert kørt en gammel røv knæppet en min kører upåklagelig og findes ikke bedre, den er sænket så hvor er den blød ellers er det nok din røv der er fed så det føles blød for dig, hvis du gøre lidt ved den bil er der ikke andet de unge vil have , ( ja den er kedelig standard) men hvilken bil er ikke det ... Farve er ikke noget problem ...

  • #19   15. sep 2013 Der er da absolut intet sporty over en avensis... Det er en farfar og farmor slæde til dato. Og jo, jeg har haft en tur i en. En Golf 2. er der mere køreglæde over som ung bilist. smiley

Kommentér på:
lidt mere lyd fra avensisen hvordan??

Annonce